Swiftpoint - עכבר למחשב עם גימיק

ה-Swiftpoint הוא פתרון טוב למי שמאוד לא אוהב את משטח המגע של המחשב הנייד שלו וחייב פתרון טוב יותר לעבוד בו כאשר הלפטופ על הברכיים שלו

רבים ממשתמשי המחשבים ניידים מתקשים לעבוד על משטח המגע ומעדיפים עכבר חיצוני. הבעיה היא שלא בכל מקום אפשר לעבוד עם העכבר, ובמיוחד כשהמחשב מונח על הברכיים. Swiftpoint הוא עכבר אלחוטי קטן שבא לפתור את הבעיה הזו.

שימוש: העכבר בנוי בצורה המאפשרת להשתמש בו כאילו מחזיקים עט, מה שמספק שיטת עבודה נוחה. ניתן להשתמש בו כמו בכל עכבר רגיל על גבי שולחן עבודה (לא זכוכית שקופה), כאשר העיצוב הקטן שלו מאפשר לעבוד איתו על גבי החלק התחתון של המחשב באזור המקלדת (זה שנמצא ליד משטח המגע). הרעיון הזה פותר בעצם את הצורך למצוא משטח להניח עליו את העכבר בזמן עבודה והוא בדרך כלל נוח לשימוש, למרות שפעמים מסוימות העכבר הגיב לטעמנו קצת פחות טוב על משטח המחשב מאשר שולחן עבודה רגיל.

בעיה אחרת בשימוש בעכבר על-גבי משטח הלפטופ היא שהוא מפריע להקלדה. במקרה הזה, אתם צריכים להניח אותו באמצע של משטח המגע של המחשב, כאשר לאריזת המוצר מצורפת גם מדבקה שמאפשרת להציב אותו שם בקלות באמצעות מגנט, מה שמשאיר אותו שם בצורה יותר יציבה (אנחנו לא הרגשנו צורך להדביק אותה).

טעינה: העכבר מגיע עם משדר קטן המתחבר ליציאת ה-USB של המחשב. מלבד טעינה של העכבר כאשר הוא מונח עליו, הוא משמש מעין נקודת עגינה שעליה אפשר להשאיר את המוצר כאשר מסתובבים, מכיוון שהוא ממוגנט אליו. טעינה מלאה של סוללת העכבר (90 דקות), מספקת זמן עבודה של שבועיים עד חודש. במקרה של התרוקנות הסוללה, ניתן לחבר את העכבר למשך 30 שניות למשדר ולבצע טעינה מהירה שמספיקה לשעת עבודה.

בשורה התחתונה: ה-Swiftpoint הוא פתרון טוב למי שמאוד לא אוהב את משטח המגע של המחשב הנייד שלו וחייב פתרון טוב יותר לעבוד בו כאשר הלפטופ על הברכיים שלו.

מחיר: 350 שקל ברשת חנויות iDigital.

ציון: 8.