סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2 מיליון שקל

אירועי ה-BEAUTY CITY הקפיצו את סופר-פארם אל ראש טבלת המותגים המושקעים

אירוע ה-BEAUTY CITY 2011 של סופר-פארם, הממותג כ"אירוע היופי הגדול של השנה", נערך בגני התערוכה בתל-אביב וגובה בווליום פרסומי גבוה באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. האירוע שהסתיים בסוף השבוע כלל הרצאות של מומחים, מתחמי איפור ושיער, נוכחות של טריני וסוזנה וגיבוי במדיה החברתית של בלוגריות בולטות.

הוט ממשיכה לבלוט בטבלת המותגים המושקעים בעוד שבוע בכיכובו של דיוויד דוכובני מ"קליפורנקיישן", המציג את הטריפל עם מערכת הסאונד האלחוטית מבית הרמן/קדרון של ניופאן במתנה ב-329 שקל לחודש.

סלקום, שחזרה לפרסם בטלוויזיה, בולטת השבוע במקום השלישי וממשיכה בקו הפרסומי העובד על בלוטת הרגש. סלקום מפרסמת את "משהו קטן וטוב לחברים" ומציעה 3 כרטיסים בחינם למופעי סטנד-אפ לכל מי שקונה כרטיס אחד.

ייאמר לזכותה של סלקום כי היא הביאה את החרדים למסך באופן מכובד. המיוחד בפרסומת הזו הוא שפס הקול שלה נכתב במקור על-ידי אריק איינשטיין, שחיתן את בתו עם בנו של החוזר בתשובה אורי זוהר.

תלמה מעלה השבוע את אחת הפרסומות המצליחות בתולדותיה לקורנפלקס בכיכובו של הכדורסלן עמרי כספי, באמצעות באומן-בר-ריבנאי ובבימויו של יריב גבר. הפרסומת מצולמת ומבוצעת באופן מרהיב, והשימוש בכספי כפרזנטור הוא חד ומדויק, תחת הסלוגן: "אתה תסמן את המטרה, אנחנו ניתן לך את הכוח". הקמפיין מגובה בקמפיין אינטרנט במסגרתו יכולים הצופים להוציא את כספי למתפרצות.

שופרסל סוגרת את הטבלה עם מסיבה ללא מע"מ על מחלקות החשמל, האלקטרוניקה והמבצעים, תוך כדי התחייבות למחירים הזולים בישראל. במהלך המבצע חולקו מאות אלפי קרטיבים לחברי מועדון הלקוחות של שופרסל, שלפי הפרסומים מונים כ-1.4 מיליון איש. משרד הפרסום הוא גיתם BBDO.

המותגים המושקעים

1. סופר-פארם - 1,995,618 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

2. הוט - 1,923,699 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

3. סלקום - 1,585,832 שקל - באמצעות גיתם BBDO

4. תלמה - 1,456,371 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

5. שופרסל - 1,413,827 שקל - באמצעות גיתם BBDO

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 17-23/6/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.