אלול תמארינד תרשום רווח הון של 42 מ' ש' ממכירת אלטל

מלם תים השלימה היום את רכישת מחצית ממניות אלטל מקבוצת אלול תמארינד בתמורה ל-35 מ' ש' ■ "רכישה זו תהווה ראש חץ להשתתפות מלם תים בפרויקט עיר הבה"דים"

היום (א') הושלמה ונחתמה העסקה למכירת 50% ממניות אלטל, מקבוצת אלול תמארינד , לחברת מלם תים , קבוצת שירותי ה-IT הגדולה והמובילה בישראל, בתמורה ל-35 מיליון שקל. בעקבות המכירה צפויה לרשום קבוצת אלול תמארינד רווח הון של כ-42 מיליון שקל.

ההסכם שנחתם היום מעגן את הסכמות הצדדים ובכלל זה, מדיניות חלוקת דיבידנד בשיעור של לפחות 33% מהרווח הנקי של אלטל, מנגנון זכות סירוב וזכות הצטרפות ומנגנון BMBY.

כמו כן ביצעה הקבוצה פעולות רה ארגון, (ביניהן מכירת פעילויות שאינן סינרגטיות לקבוצה כמכירת חברת פיטק), אשר נועדו לתמוך בצמיחת עסקי הליבה של החברה. הקבוצה מסרה כי תמשיך לפתח, לייעל ולהרחיב את עסקיה והתקופה הקרובה טומנת בחובה הזדמנויות נוספות עבורה (בין היתר בהתייחס לפרוייקט הנמ"ר ולפרויקט עיר הבה"דים).

מנכ"ל אלול תמארינד אבנר רז: "עסקת המכירה של 50% ממניות אלטל מציפה ערך לחברה ולבעלי מניותיה. קבוצת אלול תמארינד ממשיכה לבחון רכישות של חברות סינרגטיות לתחומי ליבת הפעילות של הקבוצה".

שלמה איזנברג, מנהל העסקים הראשי של קבוצת מלם-תים: "רכישת אלטל מרחיבה את פעילות מיקור החוץ של הקבוצה בכלל ואת פעילותה במגזר הביטחוני בפרט. רכישה זו תהווה ראש חץ להשתתפות החברה בפרויקט עיר הבה"דים"

אלטל מקבוצת אלול תמארינד, עוסקת בניהול פרוייקטים טכנולוגיים ולוגיסטיים בעיקר בשוק הביטחוני בישראל, הכוללים שירותי ניהול ומיקור חוץ, התקנה, אינטגרציה, שידרוג, הטמעה ואחזקה של מערכות טכנולגיות בהתאם לצרכי הלקוח. במסגרת זו, מפעילה החברה זה מספר שנים, בין היתר, את מתקן האימונים הממוחשב הראשי של צה"ל בצאלים.