גילת: לתת לעובדי רשות השידור תוספת שכר של יותר מ-12%

יו"ר רשות השידור מבקש להשוות את תנאי עובדי הרשות לאלה של כלל העובדים בסקטור הציבורי, זאת עקב העיכוב ברפורמה ועקב כך ששנת 2010 הסתיימה בעודפים תקציביים

יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, פנה הבוקר (ב') לסמנכ"ל הכספים של רשות השידור בבקשה כי תיבחן האפשרות להוסיף לעובדי הרשות תוספות שכר בשיעור של 7%+5%, זאת עקב העובדה ששנת 2010 הסתיימה בעודפים כספיים.

במכתב שהעביר היום לסמנכ"ל הכספים של רשות השידור, ערן הורן, מבקש גילת לבחון את השוואת תנאיהם של עובדי הרשות לאלה של כלל העובדים בסקטור הציבורי, עקב העיכוב ברפורמה ברשות השידור ועקב כך ששנת 2010 הסתיימה בעודפים תקציביים.

ל"גלובס" נודע כי בניגוד לתחזיות הקודמות, רשות השידור סיימה את שנת 2010 בעודף של בין 15-20 מיליון שקל.

"כידוע לך", כתב גילת, "תוספות השכר שניתנו לכלל העובדים בסקטור הציבורי 7%+5% לא יושמו על עובדי רשות השידור, למרות שנחתמו עמם ועם האיגודים המקצועיים הסכמי רפורמה חדשים".

עוד כתב גילת: "אני ער לכך ששכרם של עובדי הרשות נשחק בשנים האחרונות, ומאחר שהרפורמה עדיין מתעכבת, אני מבקש לבחון את העניין".

לבסוף ציין גילת כי "שנת 2010 הסתיימה בעודפים כספיים לעומת התכנון המקורי, ובשל כך אני מבקש לבדוק את המשמעות של החלת תוספות אלה או חלקן על עובדי הרשות כבר ממשכורת יולי".

עותקים מהמכתב נשלחו לוועדי העובדים של הרשות, למנכ"ל הרשות מוטי שקלאר וכן לדוד חיון, יו"ר ועדת הכספים של מליאת רשות השידור.

בתגובה לדברים נמסר מוועד הטכנאים של הרדיו כי הוא "מברך על היוזמה של היו"ר אמיר גילת לתקן עיוות שנמשך שנים, אך גם מביע תמיהה על כך שהסתירו מעיני הציבור, חברי הכנסת ועובדי הרשות את המצבה הכספי של רשות השידור".