משרד הספורט יעניק פרסים בשווי מיליון שקל לספורטאים מצטיינים

השרה לימור לבנת תחלק בטקס חגיגי סכומים שינועו בין 3,000 ל-40 אלף שקל ל-71 ספורטאים ו-33 מאמנים שהגיעו להישגים בשנה האחרונה

משרד התרבות והספורט יקיים מחר (ד') בכפר המכבייה את הטקס השנתי לחלוקת פרסי שרת התרבות והספורט לספורטאים מצטיינים. השרה לימור לבנת תעניק השנה פרסים בשווי מיליון שקלים ל-71 ספורטאים מצטיינים ו-33 מאמנים שהגיעו להישגים יוצאי דופן בתחרויות בינלאומיות בענפים האישיים האולימפיים, הפראלימפיים ושאינם אולימפיים.

לספורטאים והמאמנים יוענקו פרסים הנעים בין 3,000 ל-40 אלף שקל, בהתאם להישגיהם.

ברשימת הזוכים השנה בקטגוריית הענפים האולימפיים ניתן למצוא את הג'ודוקא אריק זאבי שזכה במקום השלישי באליפות אירופה בוגרים; השייט נמרוד משיח שזכה במקום השני באליפות עולם בוגרים גלשן RSX; שחר צוברי, שזכה במקום הראשון באליפות אירופה בוגרים גלשן RSX; בקטגוריית הפראלימפיים נבחרה, בין היתר, השחיינית ענבל פיזרו שזכתה במקום הראשון באליפות העולם לנשים ואיציק ממיסטבלוב שזכה אף הוא במקום ה- 1 באליפות עולם בוגרים.

השרה לימור לבנת מסרה: "בערב זה אנחנו מוקירים את הישגיהם של 71 ספורטאים ו-33 מאמנים שהקדישו את חייהם לספורט והובילו את הספורט הישראלי להישגים יוצאי דופן בתחרויות בינלאומיות. הזוכים השנה הם בראש ובראשונה ספורטאים מחוננים אבל הם גם שגרירים נאמנים של מדינת ישראל והביאו לה כבוד רב כשזכו באחד משלושת המקומות הראשונים באליפות עולם או אליפות אירופה".