דלתא רוכשת מותג הלבשה אמריקני תמורת 4 מיליון דולר

חתמה על הסכם לרכישת המותג KN Karen Neuburger הכולל מוצרי הלבשה לילית לנשים

חברת דלתא מרחיבה את פעילותה בשוק המכירות הגדול ביותר שלה, ארה"ב, ורוכשת מותג אמריקני למוצרי הלבשה לילית לנשים (Sleepwear).

הבוקר (ה') הודיעה חברת הטקסטיל, הנמצאת בשליטת אייזק דבח, כי חתמה באמצעות דלתא USA, חברה בת-אמריקנית, על הסכם לרכישת המותג KN Karen Neuburger תמורת 4 מיליון דולר. הרכישה לא כוללת את הייצור, המתבצע באמצעות קבלני משנה במזרח הרחוק.

בדלתא הסבירו כי החברה המוכרת נקלעה לקשיים, ולכן הסכם הרכישה נחתם מול בנק אמריקני שהוא הנושה המובטח שלה. הפעילות הנרכשת לא כוללת קבלת אחריות על חובות החברה המוכרת.

לפי הדיווח של דלתא, המותג KN קיים בארה"ב כבר יותר מ-17 שנה, במסגרתו נמכרים מוצרי הלבשה לילית אופנתית (Fashion Sleepwear) לחנויות כלבו ברחבי המדינה.

דחיפה משמעותית קיבל המותג בסוף שנות ה-90 של המאה הקודמת, לאחר שהוצג בתוכנית של אופרה ווינפרי. בשלב זה בדלתא לא מתכננים להרחיב את מכירות המותג למדינות נוספות.

בדלתא העריכו כי רכישת הפעילות החדשה תוסיף 5-7 מיליון דולר למכירות השנה, ובשנה הבאה אלה יגיעו לכ-20 מיליון דולר ויתרמו לרווחיות.

היקף המכירות של דלתא בארה"ב ב-2010 הגיע ל-400 מיליון דולר, מסך מכירות שנתי של כ-620 מיליון דולר.

אייזק דבח, מנכ"ל דלתא, אמר היום כי "רכישת המותג והפעילות של KN הינה סינרגטית לעסקי החברה, ויש בה כדי להרחיב ולמנף את פעילותה בתחום קטגוריית ה-sleepwear. הרכישה תואמת את אסטרטגיית החברה להגדלת פעילותה הממותגת, המהווה כיום כ-30% מהיקף המכירות של הקבוצה".