קטן אבל אמיץ

בערוץ 10 כנראה מאמינים ב"הדור הבא", אם בחרו לשדר אותה מול התותחים של קשת

ביום א' נכתב כאן על "הדור הבא", תוכנית הריאליטי החדשה של ערוץ 10, ברמת הפורמט. מאז חלפו כמה ימים, שמאפשרים לדבר גם מעט על התוכן. למה מעט? כי בינתיים לא קורה המון.

שיעור הצפייה בערוץ הפתוח (25, למקרה שאתם רוצים להעשיר את מקורות ההשראה שלכם), עומד על 0.9%, נתון סביר בהחלט. אמנם עוד מעט יקודד הערוץ וצופיו יחויבו בתשלום, אבל במקביל מצטרפים מאות אלפי ילדים בחופשה למעגל הצופים הפוטנציאלי.

בינתיים בבית "האח הגדול", סליחה - בבית "הדור הבא", העניינים מתקדמים בעצלתיים: מצד אחד מצעד של נשים צעירות ופנויות, מהז'אנר הנחשב ל"איכותי" ועד לכאלה ש... עזבו, למה להסתבך, בטח יש לה לפחות 200 קרובי משפחה מדרגה ראשונה שם בחוץ. לפיכך, למרות הרצון לנסח כאן איזו אמירה נחרצת על התוכנית, הרי שסיכום הביניים הוא שבינתיים עוד אי-אפשר לדעת.

העניין בתוכניות שכאלה יכול לדעוך אחרי ה"הייפ" הראשוני, אבל באותה מידה יכול גם להתעורר לפתע - רצוי בעזרת רומן לוהט או ריב דרמטי (מבחינת הרייטינג אין הבדל, מלבד שהראשון מקומם עליו צופים שמרנים).

מה שכן אפשר לומר על התוכנית הזאת הוא שבערוץ 10 מאמינים בה: שידור של 100 דקות כשממול, מעבר ל"קשת", יעלו ויבואו "מונית הכסף", "רמזור" ו"פולישוק", מעיד על כך שהאח הזה אולי עוד קטן - אבל גם אמיץ.