רכשתם כרטיסים למופע המבוטל של דוראן דוראן? יש מה לעשות איתם

ההופעה התבטלה בעקבות מחלת גרון קשה של סולן הלהקה סיימון לה בון ■ במקום הכרטיסים להופעה תוכלו לקבל כרטיס להופעה של רוקסט, כרטיס להופעות נוספות בפסטיבל "פיק.ניק" או החזר כספי

הפקת המופע המתוכנן של להקת דוראן דוראן בישראל, במסגרת פסטיבל המוזיקה "פיק.ניק" המשלב הופעות של אמנים בינלאומיים ומקומיים, מציעה החל מאתמול (שבת) אופציות חלופיות לרוכשי הכרטיסים בעקבות ההודעה הרשמית על ביטול הסיבוב האירופאי של הלהקה בעקבות מחלת הגרון הקשה של הסולן סיימון לה בון.

כבר לפני כמה שבועות החלו דיווחים על מצבו הבריאותי של לה בון, שנאלץ לבטל כמה הופעות אחרי שמיתרי קולו נפגעו והוא נדרש בהוראת רופאיו למנוחה ווקאלית מוחלטת. עם זאת, במשרדו של המפיק שוקי וייס ציפו להחלמתו המלאה לפני המועד המתוכנן להגעת ההרכב לישראל ב-30 ליולי.

בסוף השבוע נאלצו מנהלי הלהקה, הנמצאת בעיצומו של סיבוב הופעות עולמי לקידום אלבומם החדש שהפיק מוזיקלית מארק רונסון, להודיע רשמית על ביטול התאריכים שנותרו בחלק האירופאי בהם ההופעה בישראל. במסר מטעמם נמסר כי "חברי הלהקה מאוכזבים ביותר ומתכננים לקבוע את כל התאריכים מחדש". המפיק שוקי וייס אישר את המידע והוסיף: "אנו עובדים על קביעת מועד חדש ונבשר עליו באם ייסגר".

כאמור, בפני אלו שכבר רכשו כרטיסים למופע של דוראן דוראן עומדות מספר אופציות, האחת היא קבלת החזר כספי מלא במשרדי הכרטיסים. אפשרות שנייה היא המרת כרטיס בודד להופעה של דוראן דוראן לכרטיס זוגי לאחד משני התאריכים הנוספים של מיזם "פיק.ניק" ב-12 בחודש (ערב בו יופיעו בין השאר מובי, קאקי קינג וכהן ומושון), או ב-1 בספטמבר (ערב בו יופיעו הלהקות ג'יינס אדיקשן ובלונד רדהד), או לחילופין שני כרטיסי יחיד לשני התאריכים.

כמו כן, ניתן יהיה להמיר את הכרטיס להופעה של דוראן דוראן בכרטיס להופעת הצמד השוודי רוקסט בתל אביב ב-22 באוקטובר.

סיימון לה בון, סולנה של דוראן דוראן, התייחס לאחרונה בראיון למחלת הגרון הקשה בה לקה ואמר כי "זו הייתה החלטה קשה אך הכרחית היות והפגיעה במיתרי הקול שלי מוגדרת על ידי הרופאים כפציעה פנימית, ואף אחד לא יכול להבטיח לי בוודאות כמה זמן יידרש להחלמה מלאה. למרות שאני חש שיפור מדי יום, ובכל שבוע שעובר חוזר אלי חלק מהמנעד הקולי המלא שלי, חזרה לפעילות מלאה במצב הנוכחי תהווה סכנה לנזק בלתי הפיך".