השיחה: מנחם עינן וסמדר ברבר-צדיק חוגגים עם טמבור

מי הגיעו לחגוג 75 שנים לטמבור? ■ מה עשתה רחל מישורי בסופר-פארם? ■ מתי עינת שרוף מחתנת את בתה? ■ וגם: מה למה שולח ארז טל את ג'ודי ניר-מוזס-שלום לדיאדה?

טמבור חגגה אמש (ג') 75 שנות צבע בנוכחות כ-4,500 איש בהיכל נוקיה בתל-אביב. הערב החגיגי כלל ארוחת ערב, הנחייה של אדיר מילר, שיר פתיחה של אילנית והופעה מרכזית של ריטה שאירחה את שלומי סרנגה.

יובל לנדאו, טמבור חוגגת 75 שנה / צילום: רפי דלויה
 יובל לנדאו, טמבור חוגגת 75 שנה / צילום: רפי דלויה

יובל לנדאו

דוד עזריאלי, מבעלי השליטה בחברה, בירך את האורחים היישר מארה"ב. מיכאל דיין, מנכ"ל קבוצת טמבור, התגאה במותג שנוסד על-ידי חלוצים בני העלייה החמישית.

דגנית ונדב פלטי, טמבור חוגגת 75 שנה / צילום: רפי דלויה
 דגנית ונדב פלטי, טמבור חוגגת 75 שנה / צילום: רפי דלויה

דגנית ונדב פלטי

חגגו: דניאל הרשקוביץ', שר המדע והטכנולוגיה, מנחם עינן, משנה ליו"ר קבוצת עזריאלי, יוסי זינגר, יו"ר טמבור ומנכ"ל גרנית הכרמל, סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבינלאומי, יובל לנדאו, נדב פלטי, מנכ"ל דורי מדיה, ורעייתו דגנית, מנהלת הכספים הראשית של גרנית הכרמל, גדעון עמיחי ועוד.

חיים בסרט

לרגל פתיחת עונת האירועים, ערך אמש אתר האינטרנט וואלה מזל טוב, הקרנה של שובר הקופות האמריקני "מסיבת רווקות".

נאוה רביד, שמעון כהן, פתיחת עונת האירועים של וואלה מזל טוב / צילום: X POSE
 נאוה רביד, שמעון כהן, פתיחת עונת האירועים של וואלה מזל טוב / צילום: X POSE

נאווה רביד ושמעון כהן

ההקרנה נערכה בקולנוע לב בדיזנגוף סנטר בתל-אביב. המארח, שמעון כהן מנכ"ל וואלה מזל טוב, קיבל את פני המוזמנות הרבות וגם כמה גברים שהצליחו להסתנן.

קארן גילרמן, פתיחת עונת האירועים של וואלה מזל טוב / צילום: X POSE
 קארן גילרמן, פתיחת עונת האירועים של וואלה מזל טוב / צילום: X POSE

קארן גילרמן

נהנו מדרינק ופופקורן: דודו בכר, נאווה רביד, עופרה רייף, עו"ד מגי הלפרין, מצדה זאבי שסיפרה שחיתנה השבוע את בנה הבכור, קארן גילרמן, עו"ד אורטל רייך אמיר שהגיע עם בעלה איש העסקים שי אמיר וירדן שרוף, בתה של עינת שרוף, שמתחתנת בספטמבר הקרוב.

מתכון וחיבוק

חברת התרופות נוברטיס קונסיומר ישראל, משווקת בנפייבר - אבקת סיבים תזונתיים, התגייסה למען עמותת "חיבוק ראשון" המלווה תינוקות שננטשו. החברה השיקה חוברת מתכונים שתימכר עם המוצר שלה ברשת סופר-פארם וההכנסות ממכירתה יועברו לעמותה. בחוברת ניתן למצוא מתכונים משולבי בנפייבר של מיטב השפים בישראל בהם: חיים כהן, אביב משה, משה שגב, אייל לביא ובארי סייג שהתנדבו כולם לתת יד לפרויקט המיוחד.

גיא ינאי, שרון לוי, רחל מישורי, ליאור רייטבלט, נוברטיס ועמותת
 גיא ינאי, שרון לוי, רחל מישורי, ליאור רייטבלט, נוברטיס ועמותת

גיא ינאי, שרון לו, רחל מישורי וליאור רייטבלט

שרון לוי, מנכ"ל נוברטיס, וגיא ינאי מנהל השיווק העניקו את חוברת המתכונים הראשונה למנכ"ל סופר-פארם, ליאור רייטבלט, ולרחל מישורי יו"ר עמותת חיבוק ראשון, ובת הזוג של בעל הבית ליאון קופלר, שהבטיחה לנסות את המתכונים בבית.

הנסיכה של רביב

מלון הנסיכה באילת הצטרף החל מהשבוע לרשת מלונות ישרוטל, ומעתה הוא נקרא "ישרוטל הנסיכה". המהלך התאפשר בעקבות הסכם לשכירה ולניהול עליו חתמה חברת ישרוטל, עם בעלי המלון, משפחת טסלר. "ישרוטל הנסיכה" הינו המלון ה-17 של ישרוטל והתשיעי של מלונות הרשת באילת.

אלכסנדר טסלר, ליאור רביב, מלון הנסיכה הצטרף לרשת ישרוטל / צילם: יניב כהן
 אלכסנדר טסלר, ליאור רביב, מלון הנסיכה הצטרף לרשת ישרוטל / צילם: יניב כהן

אלכסנדר טסלר וליאור רביב

כיאה למעמד מסירת מלון נערך לכבוד העניין טקס חגיגי. לטקס, שנערך בטרקלין העסקים של המלון בקומה ה-15, הגיעו בעלי המלון אלכסנדר טסלר ובנו מרלון ומצד מקבלי הנכס - מנכ"ל ישרוטל, ליאור רביב, אשר הביע את ביטחונו שהמלון החדש יזכה תוך פרק זמן קצר להצלחה ויהפוך להיות מבוקש מאד, גם בקרב הנופשים הישראלים וגם בקרב התיירים.

‎השת"פ של שרון

אתמול נערך פסטיבל המתגייסים הגדול בישראל של האגודה למען החייל ומועדון "יותר" בגני יהושוע בתל-אביב.

אביגדור קהלני, גיל שרון, פסטיבל המתגייסים שלמועדון
 אביגדור קהלני, גיל שרון, פסטיבל המתגייסים שלמועדון

אביגדור קהלני וגיל שרון

גיל שרון, מנכ"ל חברת פלאפון, מעניקת החסות הרשמית זו השנה השנייה לפסטיבל, הגיע וקיבל תעודת הוקרה מיוחדת מיו"ר האגודה למען החייל אביגדור קהלני. שרון, קהלני והאורחים נהנו מהופעות של רוני דלומי, הדג נחש, נינט טייב וליאור נרקיס.‏

זזים

אלי כהן מונה למנכ"ל פרומדיקו, מקבוצת ניאופרם ■ עו"ד הראל שהם מונה ליועץ המשפטי של גיל הפקות ■ חוני נתן מונה לסמנכ"ל השיווק של קבוצת סקאל ■ סמדר קיטאי מונתה למנהלת מועדון הלקוחות של חברת Nespresso ■ גלית הלפרין מונתה למנהלת תחום התיירות הנכנסת ברשת מלונות פתאל ■ ד"ר ליאת בן-דוד מונתה למנכ"לית קרן וולף ■ שני סוקול מונתה למנהלת מחלקת תקשורת ופרסומים באמנסטי אינטרנשיונל ישראל ■ לירון בביאן מונה למנהל כספים של אאורה ■ בני חליף מונה למנכ"ל קניון "עיר ימים" ■ שי דייני שאול מונה לשף מלון רמדה נתניה.

מה הסטטוס

Erez Tal במסר לסילבן שלום שהמציא את הרעיון של יום חופשה גם ביום ראשון: אם זה יעבור, אני מביא אליך את הבנות בימי ראשון. שג'ודי תלך לדיאדה.