"לא ירחק היום שענבל אור תהיה טייקון; מנהטן מחכה לה"

נביאת קבוצות הרכישה, ענבל אור, טענה שתצליח במנהטן לא פחות מדולנד טראמפ, ושברה שיאים ברשת

"אני לא עוצרת בעצור, לא יודעת מה זה לקבל לא", אמרה הנדל"ניסטית ענבל אור, שמציגה 23 פרויקטים בחמש שנים. בראיון איתה שפורסם ב"גלובס" בחודש שעבר סימנה יעדים במנהטן והכריזה: "אני רוצה להיות דונלד טראמפ". הראיון רשם אז שיא שנתי בטוקבקים באתר "גלובס" (טרום זהבית כהן והקוטג'), עם כ-1,000 תגובות, והוא ממוקם בחמישייה הפותחת של הידיעות הנצפות ביותר באתר ב-2011. להלן מבחר תגובות נבחרות מצד הגולשים:

Sharon Epshtein: "הציטוט בשער מבריק, רק מפתיע שלא אמרה אותו בגוף שלישי".

Smadar Partush Shmueli: "ענבל היא ההוכחה שעם הדרייב הנכון אפשר לכבוש את העולם".

Orly Avrahami: "הביטחון של ענבל אור נגמר במקום שבו אמרה למנהל הבנק: אתה לא תשב על הכיסא הזה הרבה זמן - שם בעיניי מתחילה היהירות, ואולי נגיעה של חוסר ביטחון במי שהינך".

Elisheva Milo: "אין ספק, דמות מורכבת ומלאת סתירות פנימיות. דווקא העיסוק במניפסטציה ופחות במניעים הנסתרים, עשה את זה מעניין".

שלמה מאור: "לא ירחק היום שענבל אור תיכנס לרשימת הטייקונים. היא הצליחה להיות דמות מובילה בענף הנדל"ן, והגיעה מאפס לחשיפה תקשורתית ששמה אותה כראשונה. אני סמוך ובטוח שמנהטן מחכה לאור".

מארק שטיינברג: "ענבל תצליח, כיוון שהיא נכנסת בעיתוי טוב לשוק האמריקאי (גם הזדמנויות צריך לדעת לנצל). מקווה שתהיה הישראלית הראשונה שתיחשב לטייקון על אדמת ארה"ב. רק טיפ קטן - שם הסיכוי למחאות רב יותר מאשר בישראל".

שירקולית: "גברים יקרים, יש לכם בעיה - עם אישה נאה פלוס ביטחון עצמי, שעושה קצת יותר כסף מכם".

גיא: "הכול אפשרי במדינת ישראל, אפילו אם אתה לא כריש נדל"ן / מיליונר / מקורב להון ולשלטון. מה שצריך הוא רעיון טוב, קצת מזל והרבה ביטחון עצמי. אבל מדוע את לא מפתחת גם את הערים שמחוץ לגוש דן? מה עם חיפה? יש עוד מקומות בארץ".

סורה חושך מן האור: "שמעתי שדונלד טראמפ משנה את שמו לדונלד אור".

מתים מקנאה: "רק מי שמאמין בעצמו ככה מגיע רחוק. אישה חזקה ואמיצה".