חברת המוליכים למחצה ואלנס גייסה 14 מיליון דולר

זהו סבב הגיוס השני של החברה■ בין המשקיעים - הקרנות ג'נסיס, מאגמה, אביב ואמיתי ונצ'רס האמריקנית

חברת המוליכים למחצה הישראלית ואלנס גייסה 14 מיליון דולר. זהו סבב הגיוס השני של החברה, ובו השתתפו המשקיעים הקודמים בחברה, הכוללים את הקרנות ג'נסיס ומאגמה, ומשקיעים חדשים שבהם קרן ההון סיכון הישראלית אביב, חברת האלקטרוניקה הטאייואנית Pegatron, חברת ההשקעות היפנית Mitsui Global Investment וקרן ההון סיכון האמריקנית אמיתי ונצ'רס.

ואלנס הוקמה בשנת 2006 וגייסה 25 מיליון דולר, כולל הסבב הנוכחי. החברה מפתחת טכנולוגיה שמיועדת להעברת תוכן, בעיקר וידיאו, באיכות גבוהה ובמהירות של עד 10.2גיגה-בייט לשנייה, על-גבי קווי הרשת הנמצאים בשימוש ספקי התקשורת כיום.

לפני כשנה וחצי השיקה החברה את קו המוצרים החדש, וכיום היא ספקית של מוליכים למחצה המאפשרים הפצה של תכני מולטימדיה באיכות HD. בנוסף, היא ממציאת טכנולוגיית ה-HDBaseT המאפשרת הפצה של תכני מולטימדיה על-גבי תשתית של כבלים באמצעות שני שבבים, על הכבל מועברים בו זמנית קול, אינטרנט, חשמל, אותות בקרה ותקשורת ונתונים מסוגים שונים.

המוצרים של החברה פונים לשוק מוצרי הצריכה, כגון מכשירי טלוויזיה, נגנים, מקרנים, וכן היא מוכרת מוצרים לספקי שירות, למשל חברות כבלים ואינטגרציה. כספי הגיוס מיועדים להאצת תהליכי הפיתוח של מוצרי דור ההמשך.

לדברי מיכה ריזלנג, סמנכ"ל השיווק, אלה יאפשרו להפחית עלויות ויקלו על יצרני מוצרי אלקטרוניקה וספקי תוכן להתמודד עם העלייה המסיבית של העברת תכני מולטימדיה ונתונים על הרשתות.

דרור ירושלמי, מנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה: "גיוס ההון מעיד על הצלחת טכנולוגיית ה-HDBaseT ועל הבעת אמון בחזון וביכולת להמשיך לצמוח בשוק מוצרי האלקטרוניקה". לדברי ירושלמי, החברה תוכל להאיץ את קצב החדירה של החברה בשוק היפני.

יוהי נישיקובו, שותף ב-Mitsui Global Investment: "מוצרי החברה נותנים מענה כולל להפצת מולטימדיה בין מוצרי אלקטרוניקה ביתיים. אנו מאמינים בחדשנות וצופים לחברה הצלחה רבה בתחום זה של התעשייה".

אייל קישון, מייסד ושותף בג'נסיס, הוסיף כי, "התמיכה המרשימה מצד קהילת המשקיעים היפנית והטאיוואנית מחזקת את תפיסתנו הראשונית, כי ואלנס הינה חברה חדשנית בסקטור טכנולוגי צומח".