מניית היום: קיבלה הזמנות מלקוחות מובילים - ומזנקת

ההזמנות בשווי מיליוני שקלים הן עבור דור חדש של מכונות מדידה משולבות: "מערכת Nova i500 הדגימה שיפור של למעלה מ-30% בתפוקה ובדיוק מדידה במספר מצבים בתהליך הייצור"

נובה , חברת מכשירי המדידה המטרולוגית המיועדים לתעשיית המוליכים למחצה, בולטת היום (ה') לחיוב בבורסה המקומית לאחר שדיווחה כי קיבלה הזמנות ממספר לקוחות מובילים בתעשייה עבור דור חדש של מכונות מדידה משולבות. ההזמנות עבור Nova i500 התקבלו מלקוחות מובילים לשימוש בטכנולוגית ייצור של 30 ננומטר ומטה. על פי הערכות מדובר בעסקאות בשווי מליוני שקלים.

על פי הודעת החברה ההזמנות הן בהמשך לתהליך הסמכה קפדני, שהתבצע על ידי לקוחות אלו במשך מספר חודשים, ואשר בו הוסמכה המערכת להיות הפלטפורמה העיקרית בבקרת תהליכים משולבים. במהלך תהליך ההסמכה, המערכת הדגימה שיפור של למעלה מ-30% בתפוקה ובדיוק מדידה במספר מצבים בתהליך הייצור וזאת בהשוואה למודל קודם של המערכת ובהשוואה לכל מערכת אחרת שקיימת בשוק.

איתן אופנהיים, סמנכ"ל בכיר אמר כי "הביקוש למערכת מדידה משולבת מהירה, המשלבת דיוק ורגישות מבחינה מטרולוגית, יחד עם דרישות למערכת אמינה ועלויות שימוש נמוכות לאורך זמן, הפכו לסטנדרט בתעשיה. המעבר לטכנולוגיות ייצור מתקדמות ידרוש יותר מדידות אופטיות כדי לשלוט טוב יותר בתהליך הייצור ההולך ונעשה קשה יותר לביצוע. הטכנולוגיה של מערכת ה- Nova i500, עומדת בכל הדרישות הללו. אנו שמחים לראות כי לקוחותנו מעריכים את השיפורים במכונה ואת ההובלה שלנו בשוק ובחרו במערכות המתקדמות שלנו אשר יעזרו להם להמשיך להיות תחרותיים".