ועד העיתונאים בקול ישראל מבקש להכריז על סכסוך עבודה

הוועד פנה לאגודת העיתונאים בבקשה כי תבהיר להנהלת רשות השידור כי הוצאת מכרזים לאיוש משרות ניהול היא עילה לסכסוך עבודה ונקיטת צעדים ארגוניים

ועד העיתונאים בקול ישראל מבקש להכריז על סכסוך עבודה מול רשות השידור. זאת, בעקבות מה שמכנה הוועד כ"מכרזים שהוצאו על-ידי ההנהלה בניגוד לנוהל המוסכם".

ועד העיתונאים בקול ישראל פנה היום (ה') אל יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים, דני זקן, בבקשה כי יבהיר להנהלת רשות השידור כי הוצאת המכרזים לאיוש משרות ניהול מהווים עילה לסכסוך עבודה ולנקיטת צעדים ארגוניים. עותק מהמכתב נשלח גם ליו"ר רשות השידור, ד"ר אמיר גילת.

"הנהלת רשות השידור הוציאה לאחרונה מכרזים לאיוש משרות ניהול שלא בהתאם למצב הקיים ברשות, אלא על-פי ההצעה למבנה החדש לאחר הרפורמה, שעדיין לא אושר ולא קיבל את הסכמת האגודה", כותב הוועד לזקן, "ביניהם מכרז למנהל החטיבה הבינלאומית ומנהל הרדיו בערבית ושינוי כפיפות למנהל מדור פרסית וכן שינויים שלא מוסכמים בתנאי הסף".

עוד כותב הוועד כי "הנהלת האגודה קיבלה החלטה עקרונית להתנגד למכרזים מסוג זה. ועד עיתונאי הרדיו מתנגד אף הוא בכל תוקף לביצוע המכרזים ותובע מהנהלת האגודה לפעול לשינוי תנאיהם בהתאם למצב הקיים או לביטולם. יש להבהיר להנהלת הרשות כי הוצאת המכרזים אלה הינה, מבחינתנו, עילה לסכסוך עבודה ולנקיטת צעדים ארגוניים".