דיווח: שטראוס-קאהן נכנס לחדר בית-המלון עם אישה נוספת

אתר hindustantimes: יו"ר קרן המטבע לשעבר נכנס לחדר המלון טרם התקיפה המינית לכאורה יחד עם אישה נוספת ■ האישה ושטראוס-קאהן תועדו במצלמות האבטחה במלון

דומיניק שטראוס-קאהן, יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר, אשר פרש מתפקידו ברקע האשמתו במעשי אונס בחדרנית בבית מלון בו שהה, ייתכן ונכנס לחדר המלון טרם התקיפה בה מואשם, יחד עם אישה נוספת - כך, על פי דיווח באתר החדשות hindustantimes.

האישה הנוספת עימה נכנס שטראוס-קאהן לחדר, הינה אישה נשואה המכהנת בתפקיד מקצועי בעולם הבנקאות, תועדה במצלמות האבטחה בבית המלון יחד עם שטראוס-קאהן, בעודם נכנסים למעלית ועולים לחדרו, כך על פי הדיווח.

על פי החשדות, החדרנית טוענת כי הותקפה בצהרי אותו היום בו תועדו השניים. על פי ההאשמות, טוענת החדרנית כי שטראוס-קאהן בן ה-62 ניסה לכפות עליה מין וביצע בה מעשים מגונים.

מנגד, דיווחים אחרונים של ה"וול סטריט ג'ורנל" גורסים כי התובעים אינם בטוחים עוד כי יש טעם להמשיך באישומים נגד שטראוס-קאהן: "הספקות בקרב התובעים הם סימן לכך שההאשמות נגד יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר הולכות להתבטל", כך מסרו לעיתון גורמים במערכת המשפטית בארה"ב, המקורבים לפרשה. (התביעה נגד שטראוס-קאהן קרובה לביטול - לסיפור המלא)