ברוש ועיני לנתניהו: "גבש תוכנית חברתית-כלכלית לחלשים"

יו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים ויו"ר ההסתדרות החדשה קוראים לרה"מ להקים צוות לגיבוש תוכנית לנוכח יוקר המחיה ■ ברוש ועיני: "היינו שמחים שהממשלה תוביל את היוזמה"

הפגישה בין נשיאי לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים ליו"ר ההסתדרות החדשה, הוחלט על הקמת צוות מקצועי שיגבש תוכנית כלכלית-חברתית שתנסה לייצר מענה כולל לפגיעה המתמשכת בשכבות החלשות, במעמד הביניים ובמגזר העסקי בשל יוקר המחיה והמציאות הכלכלית בישראל.

יו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים, שרגא ברוש ויו"ר ההסתדרות החדשה, עופר עיני, שלחו מכתב לרה"מ ולשרי האוצר והתמ"ת, בבקשה שיובילו יוזמה להקמת צוות מקצועי משותף לגיבוש התוכנית.

במסגרת המכתב קוראים עיני וברוש לממשלה להצטרף ליטוזמה ולכנס את השולחן העגול המדובר מיד ולאל דיחוי, במטרה לייצר צוות מקצועי משותף בהובלת הממשלה אשר יגבש את התוכנית.

"היינו שמחים שהממשלה תוביל את התוכנית"

"היינו שמחים שהממשלה תובית את התוכנית. ואולם, אם הממשלה לא תרים את הכפפה, נאלץ בליץ ברירה ולנוכח המצב במשק לכנס צוות מקצועי...", נכתב בפנייה. "הצוות ימונה בראשות מנכ"ל התאחדות התעשיינים רו"ח אמיר חייק, וראש האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות עו"ד אבי ניסנקורן".

"אני קורא לראש הממשלה להוביל את היוזמה", אמר יו"ר לשכת התיאום של הארגום הכלכליים, שרגא ברוש. "מקומה של הממשלה הוא לדאוג לאזרחי המדינה לרווחה ולתנאי מחיה נאותים".

"לאחרונה אנו עדים לתופעה של עליית מחירים שמעיקה על השכבות החלשות ומעמד הביניים", התייחס לפניה עופר עיני. "אנו מקווים שנצליח למצוא פתרונות שיביאו להורדת המחירים תוך שמירה על התעסוקה בישראל".