צפו: מתיחת פנים ל-YouTube - עיצוב ניסיוני ופיצ'רים חדשים

גוגל משדרגת את אתר שיתוף הסרטונים שבבעלותה - ומשיקה ממשק משתמש ניסיוני חדש, תצוגת פלייליסט משופרת, כפתורים נוספים ועוד ■ מצד שני, יש יותר מקום לפרסומות

אתר שיתוף הסרטונים המוביל ברשת, יו-טיוב, הנמצא בבעלותה של ענקית החיפוש גוגל, חגג לאחרונה 6 שנים לעלייתו לאוויר, ולפני כמה ימים עלתה לאוויר גרסה ניסיונית המציגה מתיחת פנים משמעותית.

בבלוג הרשמי של יו-טיוב נכתב כי הפרויקט הניסיוני מיועד להפוך את החוויה בצפייה בסרטונים ובערוצים לנוחה יותר, ויו-טיוב מזמינה את הגולשים לחוות את דעתם על השינויים.

אז מה חדש? השינוי הבולט העיקרי מתבטא ברקע כהה מסביב למסגרת נגן הווידיאו המבליט קצת יותר את הסרטון בתצוגה מוקטנת. בנוסף, הוגדלו הכפתורים לבחירת גודל הסרטון בחלון, הוגדלו התמונות המקדימות לסרטונים בעמוד הבית ובערוצים השונים. חלק מהשיפורים בממשק המשתמש כוללים גם עיצוב חדש ואפשרויות עריכה חדשות בעת יצירת ערוץ ביו-טיוב.

קל מאוד להתרגל לעיצוב החדש והוא אכן נעים יותר לגלישה. אחד הפיצ'רים החדשים כולל ניגון סרטון בתצוגה מוקטנת, בראש העמוד, תוך כדי שיטוט בערוצים ובין סרטונים אחרים. כמו כן, בתצוגת סרטונים מוטמעים ישנן כעת הרבה יותר אפשרויות כמו הוספה מיידית לפלייליסט שלכם וכן סימון סרטונים לצפייה מאוחרת (Watch Later).

נסו בעצמכם את העיצוב החדש. במידה ולא התחברתם למראה החדש, תוכלו לחזור בקלות לעיצוב הישן.

http://www.youtube.com/cosmicpanda