רבע משרה באיי.די.או כבר שווה לשלמה זהר בונוס שמן

יו"ר בנק דיסקונט יקבל בונוס בגובה של רבע מיליון שקל ■ בתפקידו החדש כמנכ"ל החברה יעלה זהר הילוך למשרה בהיקף של 50%

חודש לאחר שהושלמה העסקה להעברת השליטה בחברת הנדל"ן איי.די.או מידי עדי קייזמן לשיכון ובינוי של שרי אריסון, כבר קוטף מנכ"ל החברה, רו"ח שלמה זהר, פירות מהמהלך.

זהר עזב לאחרונה את תפקיד יו"ר איי.די.או ומונה למנכ"ל, והיום (ב') מדווחת החברה כי בגין כהונתו בת 13 החודשים כיו"ר, בהיקף משרה של 25%, אושר לו מענק של 250 אלף שקל. זאת, בנוסף לעלות שכר של 3.25 מיליון שקל ששילמה איי.די.או לזהר ב-2010 - כ-90% מכך בתשלום מבוסס מניות.

בתפקידו כמנכ"ל איי.די.או, זהר, לשעבר יו"ר בנק דיסקונט, "יעלה הילוך" למשרה בהיקף של 50%, עבורה אישר לו דירקטוריון החברה שכר בעלות שנתית של כ-809 אלף שקל, כ-62.5 אלף שקל בחודש. זאת, בנוסף להארכת מועד המימוש של חלק מחבילת האופציות שהוענקה לזהר עם כניסתו לתפקיד היו"ר.

אחרי ארבע שנות שיתוף פעולה בין שיכון ובינוי לאיי.די.או, חתמו הצדדים בפברואר האחרון על הסכם למיזוג פעילות הנדל"ן המשותפת בגרמניה. כחלק מהעסקה הפכה שו"ב לבעלת השליטה באיי.די.או, עם 48% מההון, ומינתה ליו"ר החברה את עופר קוטלר, מנכ"ל שו"ב.

בידי עדי קייזמן נותרו 24% ממניות איי.די.או, ושני בעלי עניין נוספים בחברה הם אלי רגימוב ודוד פורר, עם כ-5% מההון כל אחד. זהר עצמו מחזיק בכ-2% ממניות החברה.