מחירי הדיור יירדו? תיקי המניות יתקנו? הירשמו לניוזלטרים

הניוזלטרים השבועיים החדשים, שיישלחו פעם בשבוע בימים רביעי וחמישי, ייכתבו וייערכו על-ידי עורך אתר "גלובס", דורון אביגד, ו/או סגן עורך האתר, עדי בן ישראל

אתר "גלובס" שמח להשיק סדרה חדשה של ניוזלטרים שבועיים. זאת, בנוסף לניוזלטרים היומיים המוכרים שלנו, אשר אליהם נרשמו עשרות אלפי גולשים.

בניגוד לניוזלטרים היומיים, המסכמים התרחשות יומית בתחומי סיקור מרכזיים של "גלובס" - שוק ההון, שוקי עולם, היי-טק, נתח שוק, דין וחשבון, ונדל"ן - הניוזלטרים השבועיים מתמקדים בנושאים חמים ספציפיים, שמעניינים אלפים רבים מגולשי האתר.

הניוזלטרים השבועיים יישלחו פעם בשבוע, בימים רביעי או חמישי. הם ייכתבו וייערכו על ידי עורך אתר "גלובס", דורון אביגד, או על ידי סגן עורך האתר, עדי בן ישראל. השירות, כמובן, חינם.

בואו להירשם! לחיצה על הלינקים מידיעה זו תוביל אתכם לעמוד הרשמה, בו תתבקשו לסמן את הניוזלטרים אותם אתם מעוניינים לקבל. לניוזלטרים החדשים לא יוצמדו התראות יומיות, והן ילוו בממשק נוח וזמין שיאפשר לכם לנהל, להוסיף ולהסיר ניוזלטרים בכל רגע נתון. תיהנו!

אז מה אנחנו מציעים לכם?

ניוזלטר ניוזלייטר
 ניוזלטר ניוזלייטר
חדש! טיפים למשקיעים - שבועי
ריכוז המלצות וניתוחים שבועי על המגמות בשוק ההון. במה להשקיע, מתי וכמה?
ניוזלטר ניוזלייטר
 ניוזלטר ניוזלייטר
חדש! מחירי הדירות - שבועי
מעקב שבועי אחר מגמות במחירי הדירות בישראל. מהם איזורי הביקוש הגדולים? כמה עולים 4 חדרים בנס ציונה? ומהו תרחיש הסיוט במשכנאות?
ניוזלטר ניוזלייטר
 ניוזלטר ניוזלייטר
חדש! הצרכן הוא המלך - שבועי
רשתות השיווק, היצרנים וכמובן אתם, הצרכנים. הדילים הכי משתלמים, מלכודות צרכניות, מחאות צרכנים והשוואות מחירים.

רשום אותי!

ניוזלטר ניוזלייטר
 ניוזלטר ניוזלייטר
חדש! הסיפורים הגדולים של השבוע
ריכוז הידיעות הכי נקראות והכי מטוקבקות ב"גלובס" בשבוע החולף.
ניוזלטר ניוזלייטר
 ניוזלטר ניוזלייטר
חדש! מניות הגז-נפט - שבועי
סיכום שבועי של המתרחש בזירה הכי חמה ומבעבעת בישראל: מי תעלה, מי תקרוס, מה הדבר הבא ומה קורה בגבעות עולם, רציו, "תמר" ו"לוויתן"
ניוזלטר קריירה
 ניוזלטר קריירה
חדש! הקריירה שלך - שבועי
מנהל בכיר? שכיר? חולם על קידום או על העלאת שכר? עובד בשכר מינימום, בתנאים לא תנאים? מובטל? כל מה שחדש, מעניין ומועיל בשוק התעסוקה הישראלי.