השימוע של דומיניק שטראוס-קאהן נדחה ל-1 לאוגוסט

השימוע של שטראוס-קאהן נדחה ללטובת המשך החקירה של שני הצדדים ■ עורכי הדין של יו"ר קרן המטבע לשעבר מקווים שהדחייה תוביל את התובע המחוזי בניו-יורק "לזרוק את התיק לפח"

השימוע של יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר, דומיניק שטראוס-קאהן, אשר הואשם באונס ומעשים מגונים בחדרנית בבית-מלון בו שהה, נדחה ל-1 באוגוסט לטובת המשך החקירה.

שטראוס-קאהן, שהואשם בניסיון אונס של חדרנית בבית-מלון בו שהה במנהטן ב-14 למאי, צפוי היה לשוב לשימוע בבית המשפט העליון בניו-יורק כבר ב-18 ביולי.

"מטרת הדחייה של השימוע היא כדי לאפשר את המשך החקירה של שני הצדדים בנושא", נמסר מבית המשפט.

עורכי הדין של שטראוס-קאהן מסרו בתגובה כי הם מקווים שעד 1 באוגוסט התובע המחוזי בניו-יורק, סירוס וואנס, יסכים "לזרוק את התיק לפח": "אנו מקווים שהתובע המחוזי יקבל את ההחלטה הנחוצה לביטול ההאשמות נגד שטראוס-קאהן", כתבו עורכי הדין.

מנגד, עורכי הדין של החדרנית כתבו במכתב אחר כי הם "מצפים ממשרד התובע המחוזי לעמוד לצד הקורבן במקרה זה ולהביא את האירוע למשפט - כדי לעשות צדק זה מה שדרוש".

החדשות האחרונות מגיעות בהמשך לדיווחים אחרונים של ה"וול סטריט ג'ורנל", הגורסים כי התובעים אינם בטוחים עוד כי יש טעם להמשיך באישומים נגד שטראוס-קאהן, עקב סדקים באמינות גירסתה של החדרנית: "הספקות בקרב התובעים הם סימן לכך שההאשמות נגד יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר הולכות להתבטל", כך מסרו לעיתון גורמים במערכת המשפטית בארה"ב, המקורבים לפרשה. (התביעה נגד שטראוס-קאהן קרובה לביטול - לסיפור המלא).