איחור אופנתי: אפליקציית מוזיקה של פלאפון מגיעה לאייפון

אפליקצית המוזיקה של פלאפון לא הגיעה ל-App Store כי אפל לא שמחה להציע אפליקציות שבעצם מתחרות בשירותי המוזיקה שלה ■ האפליקציה החדשה ניתנת להורדה בחינם

מפעילות הסלולר המקומיות מרגישות מאוד מתוסכלות מהגן הנעול שאפל יצרה עם חנות האפליקציות שלה - App Store. למרות שהמפעילות הסלולריות נהגו באותה שיטה גם עם הפורטלים שלהן בטלפונים שמכרו בעבר, עכשיו הן עומדות בצד השני ומנסות בכל הכוח והתסכול להכניס את האפליקציות שלהן לתוך מכשירי האייפון, אותם הן מוכרות כמו לחמניות.

אפליקציות המוזיקה של פלאפון וסלקום לא איפשרו להן להגיע ל-App Store, מכיוון שאפל לא שמחה להציע אפליקציות שבעצם מתחרות בשירותי המוזיקה שלה. סלקום, שהשיקה לפני מספר חודשים את אפליקציית המוזיקה "ווליום", ביצעה מעקף בסגנון ישראלי מול אפל, כאשר היא הציעה את שירות המוזיקה שלה, המאפשר צריכת שירים ללא הגבלה בתשלום חודשי של 20 שקל, דרך דפדפן האינטרנט של הטלפונים של אפל.

בפלאפון בחרו בגישה אחרת, וכבר שנתיים הם מחכים שהאפליקציה שלהם תגיע ל-App Store. היום לקוחות כל המפעילות בארץ יכולים להוריד את האפליקציה ובעצם לקבל אלטרנטיבה לחנות המוזיקה של אפל - iTunes, אותה החברה מתעקשת שנים ארוכות לא להציע לישראלים.

"אנו שמחים על האפשרות לפתוח את שירות המוזיקה הפופולרי גם לקהל משתמשי אייפון בישראל", אומר גיא באומן, סמנכ"ל חטיבת התוכן והמוצרים בפלאפון. "פלאפון מאפשרת לראשונה למעל לחצי מיליון בעלי אייפון בארץ ליהנות מהחוויה של Musix, להוריד ולהאזין לשירים ללא הגבלה מספריית מוזיקה ענקית, מגוונת ומעודכנת כל הזמן".