לילך סיגן מונתה לסמנכ"לית רשת ומנהלת מחלקת האקטואליה

עד לאחרונה שימשה סיגן כעורכת בכירה וכפובליציסטית בעיתון "גלובס", זאת במשך 9 שנים

העיתונאית לילך סיגן מצטרפת לזכיינית ערוץ 2 רשת. סיגן תכהן כסמנכ"לית וכמנהלת מחלקת האקטואליה של הזכיינית. עד לאחרונה שימשה סיגן כעורכת בכירה וכפובליציסטית בעיתון "גלובס", זאת במשך 9 שנים.

לאחרונה עזבה סיגן את "גלובס", שם היתה אחראית בין היתר על המגזין היומי של העיתון "גלובס הערב" ועל המגזין החודשי "פירמה", וכן שימשה כעורכת הספר השנתי "מדד המותגים".

את דרכה העיתונאית סיגן התחילה בקבוצת "הארץ" לפני יותר מ-15 שנה. במהלך שנות עבודתה כעיתונאית סיגן גם פרסמה 3 ספרים בהוצאת "ידיעות אחרונות" שהיו לרבי-מכר; האחרון שבהם, "רומן למתחילים", פורסם לפני כחצי שנה.

אבי צבי, מנכ"ל רשת, מסר כי הוא שמח וגאה על הצטרפותה של סיגן לצוות הבכיר של רשת, וכי הוא מתכנן באמצעותה לשדרג ולהעשיר את מגוון תכניות האקטואליה של התחנה.

"זה נכון שכולם מדברים על ריאליטי, אבל ציבור הצופים הישראלי מוכיח לנו שוב ושוב כמה הוא אוהב לצרוך אקטואליה", אמר צבי. "עם הידע והניסיון העשירים שלה, אני בטוח שסיגן תעשה עבודה מצוינת בתחום, גם מאחורי המסך וגם על המסך".

סיגן התארחה באופן תדיר במגוון תוכניות טלוויזיה כפרשנית, ובעבר גם הנחתה מספר תוכניות, ובהן "הכסף מדבר" בערוץ 10, "הזירה הכלכלית" בערוץ 2 והתוכנית "הקמפיין" ששודרה בערוץ 2 במסגרת שידורי הטלוויזיה החינוכית.

במחצית השנה האחרונה פתחה סיגן בלוג עצמאי באנגלית, בו היא מפרסמת מאמרים הקשורים למצבה של מדינת ישראל בראייה הבינלאומית - נושא הקרוב מאוד לליבה.