ארקיע רוכשת את מלון "הוד המדבר" בים המלח מפסגות

זאת, לאחר שבתחילת החודש בוטלה העסקה לרכישת המלון על ידי רשת פתאל

לאחר שבתחילת החודש בוטלה עסקת רכישת רשת מלונות פתאל, שבבעלות דוד פתאל וקבוצת הביטוח והפיננסים מגדל, את מלון "הוד המדבר" בים המלח מקרן הפנסיה הע"ל, המנוהלת בידי פסגות פנסיה של בית ההשקעות פסגות, חתמה אתמול (ב') חברת התעופה ארקיע בשליטת האחים נקש על מזכר הבנות לרכישת המלון.

רשת פתאל ופסגות משכו בתחילת יולי את הבקשה לאישור העסקה שהגישו לממונה על ההגבלים העסקיים לאחר שרשת פתאל לא עמדה בתנאים שהציב הממונה. המלון נמכר לפתאל בעסקה שבוטלה בסכום של 121.5 מיליון שקל.

מלון הוד המדבר, ברמה של 5 כוכבים, ממוקם באגן הצפוני של אזור עין בוקק על חוף ים המלח וכולל 203 חדרי אירוח וכן מועדון בריאות, חוף ים צמוד, בריכת שחיה ומרכז כנסים ל-450 אורחים.

זה אינו המלון הראשון של האחים נקש בים המלח. בדצמבר האחרון רכשו נקש באמצעות חברת אורכידאה, ניהול מלונות מקבוצת ג'ורדאש, את מלונות צל הרים ים המלח ואת מלון סיאסטה באילת (מיראז' לשעבר), מגמול השקעות בשליטת לאון רקנאטי תמורת כ-76 מיליון שקלים. צל הרים נמצא בסמוך למלון הוד ולא מן הנמנע כי מתוכנן שילוב כלשהו בין 2 המלונות.

האחים נקש מחזקים את תחום התיירות שלהם, ובמיוחד המלונאות. כיום מחזיקים נקש את מלון אורכידאה אילת, אורכידאה הריף באילת, פארק פלאזה ואורכידאה בת"א. כמו כן, נמצאים נמצאים בבניה 2 מלונות נוספים: ביפו ובכנרת.

ארקיע אישרה את הדברים. מפסגות פנסיה לא נמסרה תגובה.