אוזניית בלוטות' של Bose - לא הכרחית

כניסתה של Bose לתחום האוזניות מרגשת צרכנים שחובבים את המוצרים שלה ורגישים לאיכויות של קול, אבל בעיות הדיבור בדיבורית ומחירה הגבוה הופכים אותה למוצר שהיינו מוותרים עליו

דיבוריות הבלוטות' זוכות בזמן האחרון להצלחה מחודשת בעקבות הפרסומים של ארגון הבריאות העולמי בנושא הקרינה הסלולרית. הדיבור באוזניית בלוטות' כנראה עדיף כאשר רמת הקליטה במכשיר לא מלאה, אולם רמת הנוחות בשיחה עם הדיבורית היא בדרך כלל יותר נוחה מבמכשיר טלפון.

חברת Bose החלה למכור לא מזמן בישראל את דיבורית הבלוטות' הראשונה שלה. כידוע, Bose היא יצרנית רמקולים ואוזניות מוזיקה הנחשבת לחברת פרימיום בתחומי הסאונד, ולכן כניסתה לתחום הזה מרגשת צרכנים שחובבים את המוצרים שלה ורגישים לאיכויות של קול במוצרים האלקטרוניים שלהם.

שמע: איכות ההאזנה ברמקול טובה, אבל לא הרבה יותר מדיבוריות של יצרניות מתחרות. הבשורה הפחות טובה היא איכות השמע שמספק המיקרופון של הדיבורית. סינון רעשי רוח לא מוצלח, לעתים אפילו לא מורגש. בזמן נסיעה עם חלונות פתוחים, האנשים שאיתם דיברנו טענו שהם שומעים את הרוח בעוצמה גבוהה. אפילו נהיגה עם חלונות סגורים ומזגן דולק לא תרמה לאיכות השיחה. במקומות שבהם אין רוח, איכות הדיבור טובה.

החברה מבטיחה טכנולוגיה המודדת את עוצמת השיחה הנכנסת ואת הרעש הסביבתי ומווסתת את רמת הווליום, כך שחוויית השמע תישאר אחידה. בפועל לא הרגשנו שינויים משמעותיים, אבל אפשר לציין שהשיחות לא היו פחות טובות ממוצרים אחרים.

נוחות: נוחה מאוד על האוזן.

סוללה: 4.5 שעות דיבור או 150 שעות המתנה.

בשורה התחתונה: בעיות הדיבור בדיבורית ומחירה הגבוה הופכים אותה למוצר שהיינו מוותרים עליו.

מחיר: המחיר בישראל גבוה מאוד לעומת חו"ל. בארץ ניופאן מוכרת את הדיבורית ב-990 שקל לעומת 510 שקל (150 דולר) באתר אמזון.

ציון: 7.