קמהדע: הסכם לשיווק ומכירות החיסון לכלבת בארה"ב

יצרנית תרופות בינלאומית מובילה תישא בעלויות הניסוי הקליני Phase III ■ דוד צור: "הסכם אסטרטגי נוסף לקמהדע עם שותף בינלאומי גדול"

קמהדע דיווחה הבוקר (ד') לבורסה חתמה על הסכם פיתוח קליני ומסחור של החיסון הפאסיבי כנגד כלבת, ה- KamRAB, בארה"ב. קמהדע העניקה רישיון בלעדי לשיווק ומכירת החיסון הפאסיבי כנגד כלבת ליצרנית תרופות בינלאומית מובילה, המשווקת את מוצריה באירופה, ארה"ב ובסך הכל בכ-40 מדינות בעולם.

במסגרת הסכם שיתוף הפעולה, תישא השותפה בכל העלויות שיידרשו לביצוע הניסוי הקליני שלב שלישי (Phase III),בחיסון הפאסיבי פרי פיתוחה ויצורה של קמהדע, וזאת בהתאם לדרישות מינהל המזון והתרופות האמריקני, ה-FDA.

כחלק מתנאי ההסכם, תהיה השותפה אחראית על שיווק ומכירות החיסון הפאסיבי בארה"ב. קמהדע העניקה לשותפה רישיון בלעדי לשיווק ולמכירות המוצר בארה"ב, למשך 6 שנים מיום קבלת אישור ה-FDA, עם אופציה לתקופה נוספת של שנתיים. השותפה מתחייבת תמורת הבלעדיות לרכישת כמויות מינימום מוסכמות לאורך שנות ההסכם.

החיסון הפאסיבי נגד כלבת של קמהדע משווק בישראל ובמספר מדינות ברחבי העולם מאז 2003, והחברה ממשיכה לפעול לרישומו גם במדינות נוספות בעולם.

דוד צור, מנכ"ל החברה, ציין כי "הסכם אסטרטגי נוסף לקמהדע עם שותף בינלאומי גדול. הסכם שיתוף הפעולה יאפשר לקמהדע למכור את מוצר החיסון הפאסיבי נגד כלבת גם בשוק היעד החשוב והגדול בארה"ב וליהנות משיעורי רווחיות גבוהים. צעד זה מרחיב את היצע המוצרים של החברה הנמכרים בשוק האמריקני, לאחר שתרופת הדגל של החברה, ה-Glassia לחולי אלפא 1, כבר נמכרת בו בעשרות מיליוני דולרים".

עוד אמר צור כי "ההסכם נחתם עוד לפני תחילתו של הניסוי הקליני שלב 3, דבר המעיד על האמון המלא של השותפה בחברה, בטכנולוגיה שלה, במוצר ובפוטנציאל השוק".