צפו: הבן של אילן בן-דב מתלונן על שכרו כסטודנט לרפואה

תום בן-דב השתתף במחאת המתמחים ביום שישי: "זה לא נכון להגיד שאני לא הולך להתפרנס מזה, כי זו העבודה, ואתה רוצה גמול לעמלך" ■ "אני אזרח ישראל לפני שאני בן של אבא שלי"

מחאת הרופאים נמשכת כבר למעלה מ-4 חודשים ועדיין לא נמצא הפתרון הראוי. המחלוקות בין ההסתדרות הרפואית, המתמחים ומשרד האוצר הן גדולות, ולא נראה הסכם בקרוב.

ביום שישי האחרון המתמחים הפגינו על תנאי העבודה שלהם. אחרי שהרופאים כבר ניסו את כל מה שהם יודעים, כולל חסימת כבישים ונטישת בתי החולים באמצע יום עבודה ללא הועיל, מגיעה אליהם כמו מן השמיים קבוצה לוחמנית של צעירים שלא סופרת אף אחד.

אחד המפגינים שנקלט במצלמות גלובס TV, הוא תום בן דב - לא אחר מבנו של טייקון התקשורת אילן בן דב. תום בן דב הוא סטודנט לרפואה שכמו חבריו למקצוע מתלונן על השכר וההכרה למקצוע: "אני אזרח מדינת ישראל, לפני שאני סטודנט לרפואה, לפני שאני רופא ולפני שאני הבן של אבא שלי", אמר בן דב ג'וניור. "זה לא נכון להגיד שאני לא הולך להתפרנס מזה כי זו העבודה ואתה רוצה גמול לעמלך, אחרי שאתה לומד כ"כ הרבה שנים ונותן שעות על גבי שעות של עבודה..."

"ישבתי לא מזמן עם חבר שהוא רופא ילדים מוכר בביה"ח דנה בתל אביב, וישבנו עם תלוש המשכורת שלו וחילקנו את שעות העבודה פר המשכורת. זה יצא 16 שקלים ו-40 אגורות לשעה, זה מה שהרווחתי שעבדתי במקדונלדס בגיל 16", אמר בן דב.

יכול להיות שהפגנת המתמחים היא זריקת המרץ לה היו זקוקים הרופאים. מסתבר שמחאתם, כמו מחאות נוספות בישראל, כבר חוצה גבולות ומחנות.