יחימוביץ': "מעמד הביניים נמצא תחת בליץ של יוקר מחיה"

ח"כ שלי יחימוביץ' בראיון לגלי צה"ל: "נתניהו לא שומע את קולות המחאה ולא מבין אותם" ■ "זוהי מחאה חמה ואתנטית, קולות המחאה לא הגיעו לנתניהו"

"בנימין נתניהו לא שומע את קולות המחאה, הוא לא מצליח להבין אותם", כך אמרה היום חברת הכנסת שלי יחימוביץ' היום (ה') בראיון לגלי צה"ל. נתניהו נותן את הפתרון לאותה מחלה, הוא לא מספק תרופה. מדובר בשיא חדש של הפרטה - חלוקת קרקעות חינם, הפתרונות של נתניהו הם עוד פתונות מאותה השיטה בלתי שוויונית של פגיעה במעמד הביניים, אותה אידיאולוגיה של פגיעה בשמן מדומה, זו השיטה שלא מאפשרת לאנשים לגמור את החודש", אמרה יחימוביץ'.

עוד אמרה יחימוביץ' בתגובה למחאה המתרחבת בארץ כי מעמד הביניים נמצא תחת בליץ, מתקפה של יוקר מחיה ושל דיור מאמיר. "זוהי מחאה חמה ואתנטית, קולות המחאה לא הגיעו לנתניהו, הוא לא שומע אותם ולא מבין אותם", הדגישה יחימוביץ'.

בהתייחס להתגייסותן של הנשים היוצאות למחאה הבוקר אמרה יחימוביץ כי הנשים הן פחות קונפורמיסטיות ואינן מקבלות את הדברים כמובן מאליו. "העגלה היא רק סימבול, חיי מעמד הביניים שהיו מוגנים הופכים להיות בלתי אפשריים, יש פה אליטה שמרשה לעצמה להתפרע. המחאה היא אמירה קולקטיבית, זה הרבה יותר מקוטג', כל ההפגנות מתלכדות לאמירה אחת כי השיטה קרסה".