יפאורה מותחת את המותג שוופס: משיקה משקאות בטעמי קוקטיילים

הסדרה כוללת משקאות מוגזים ללא אלכוהול בטעמי מרגריטה, קוסמופוליטן ופינה קולדה

יפאורה מותחת את המותג שוופס (Schweppes) לקטגוריה חדשה. החברה תשיק סדרת משקאות מוגזים בטעמי קוקטיילים מוכרים, ללא אלכוהול.

הסדרה כוללת את 3 טעמי הקוקטייל: מרגריטה, קוסמופוליטן ופינה קולדה. המשקאות ישווקו בפחיות SLIM 250 מ"ל.

המהלך ילווה בקמפיין פרסומי בהשקעה של 8.5 מיליון שקל ויעלה בטלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות, אינטרנט וקד"מ חווייתי.

מהחברה נמסר כי יעדי סדרת Schweppes Cocktail היא ליצור פלח שוק חדש וליצור התנסות של 50% מקהל היעד לפחות.