הטיפ היומי: מהמרים על מניה שתזנק ב-39.5%

בברקליס קפיטל ממליצים על מניית לאס וגאס סנדס במחיר יעד של 55 דולר

חברת לאס וגאס סנדס מפתחת ומפעילה אתרי מלונות וקזינו יוקרתיים בארה"ב ובאסיה. בין אתריה: Venetian ו-Palazzo בלאס וגאס, Marina Bay Sands בסינגפור, ו-Venetian ,Sands ומלון ה-Four Seasons במקאו. בנוסף עוסקת כעת החברה בהקמת קומפלקס בן 6,400 חדרים באי קוטאי הסמוך למקאו.

אנו רואים בחברה את אחד מסיפורי הצמיחה הטובים ביותר בסיקור שלנו. בסביבה של חוסר ודאות, LVS צריכה ליהנות מטרנדים ברורים וחיוביים לטווח הארוך. ל-LVS דריסת רגל בשניים משוקי ההימורים הצומחים ביותר בעולם, מקאו וסינגפור, ובנוסף היא מחפשת להתרחב למדינות נוספות באסיה, כמו יפן, טאיוואן, קוריאה ווייטנאם.

אנו מצפים שהחברה תייצר EBITDA (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) של 3.28 מיליארד דולר ב-2011 ו-3.95 מיליארד ב-2012. לדעתנו מחיר המניה הנוכחי אינו מתמחר את יכולת החברה להגדיל נתח שוק דרך הקומפלקס בקוטאי, ואת האפשרות לשיפור בפעילות לקוחות ה-VIP.

מאזן החברה חזק מתמיד, ו-LVS הודיעה באחרונה על פדיון מניות הבכורה שהנפיקה בשיא המשבר של 2008, אשר היוו את החלק המימוני היקר ביותר שלה. כמו כן, לדעתנו החברה תנצל את סביבת הריבית הנמוכה, ותממן מחדש את החוב שלה לפרויקט בסינגפור. צעדים אלו יאפשרו לחברה להתרחב, להקטין מינוף ולחלק דיבידנד למשקיעים.

אנו ממליצים על LVS "קנייה" במחיר יעד של 55 דולר, המשקף מכפיל EBITDA ל-2012 של 13.8. מחיר היעד גבוה ב-39.5% ממחיר המניה הנוכחי.

**נכתב על-ידי מחלקת המחקר, ברקליס קפיטל