נובאק דיוקוביץ' מציג: השיאים שלא נגמרים

הטניסאי הסרבי הפך לראשון בהיסטוריה שזוכה בחמישה תארי מאסטרס בשנה אחת ■ דיוקוביץ', עם מאזן 1-53, הרוויח ב-2011 סכום כולל של 7.608 מיליון דולר מהשתתפות בטורנירים

העונה הגדולה של נובאק דיוקוביץ' נמשכת. היום (ב') לפנות בוקר זכה הטניסאי הסרבי בתואר התשיעי שלו לשנת 2011, אחרי שגבר בגמר ה"רוג'רס קאפ" במונטריאול 2-6, 6-3, 4-6 על מרדי פיש האמריקני. בכך הפך דיוקוביץ' לטניסאי הראשון בהיסטוריה שזוכה בשנה אחת בחמישה טורנירים שונים מסבב המאסטרס (בארבעה הקודמים - אינדיאן וולס, מיאמי, רומא ומדריד, ניצח בגמר את רפאל נדאל).

מאזן המשחקים הכולל של דיוקוביץ' השנה עומד על 53 ניצחונות והפסד אחד בודד - בחצי גמר הרולאן גארוס לרוג'ר פדרר. דיוקוביץ' זכה ב-2011 בשני תארי גראנד סלאם אחרים, בווימבלדון ובאוסטרליה, ויקווה לקחת גם את הטורניר האחרון ל-2011, היו.אס אופן שייפתח בסוף החודש בניו יורק.

באופן טבעי, השנה האחרונה הפכה גם למוצלחת ביותר של דיוקוביץ' מבחינה כספית: הרוויח כבר 7.608 מיליון דולר מפרסים כספיים עבור השתתפות בטורנירים. בכל הקריירה שלו הוא כבר הספיק לגרוף 27.871 מיליון דולר.

"תמיד נחמד לעשות היסטוריה", אמר הלילה דיוקוביץ' לאחר הזכייה במונטריאול. "זה כבוד גדול ופריבילגיה להיות חלק חשוב בהיסטוריה של ענף הספורט אותו אני כל כך אוהב".