ממן - מהלוגיסטיקה האווירית לימית: תקים מסוף באשדוד

כניסה ראשונה של ממן לתחום ההובלה הימית ■ זכתה במרכז להקמה והפעלת מסוף מכולות ומתקנים לוגיסטיים בנמל אשדוד ■ מנכ"ל ממן: "מצפים לשת"פ יוצא מהכלל עם חברות הספנות"

כניסה ראשונה של ממן לתחום ההובלה הימית: הקבוצה זכתה במכרז BOT של חנ"י (חברת נמלי ישראל) להקמה והפעלת מסוף מכולות ומתקנים לוגיסטיים עורפיים בנמל אשדוד.

ההשקעה בהקמת המסוף נאמדת בכ-40 מיליון שקלים ותקופה ההפעלה תימשך 25 שנה. המסוף המכולות והמתקנים יוקמו על שטח שמשתרע על 55 אלף מטר בצמוד לנמל. הפרויקט, שאמור להתחיל בפעילות עוד השנה, יספק עשרות משרות לעובדים במסוף.

מנכ"ל קבוצת ממן עופר לינצ'בסקי אמר כי "הניסיון העשיר של הקבוצה בתחום הלוגיסטיקה יוביל לשיתוף פעולה יוצא מן הכלל עם חברות הספנות אשר ייהנו משירותנו לכשיפתח המסוף".

יו"ר הקבוצה נחמה רונן הגדירה את החדירה לתחום הלוגיסטיקה הימית "מהלך אסטרטגי חשוב" ואמרה כי התחום החדש יפעל בסינרגיה ללב הפעילות של הקבוצה בתחום הלוגיסטיקה האווירית.

ממן שהופרטה ב-1989 שייכת לקבוצת אי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר. הקבוצה מאגדת חברות שמספקות שירותים לוגיסטיקה לחברות גדולות, החל מטיפול מטען ושירותי קרקע לחברות תעופה, דרך שירותי ניטול (Handling) ועד ניהול שרשרת האספקה (SCM) ומתן שירותי לוגיסטיקה לצד שלישי.