אפי פיתוח מיחזרה בהצלחה קו אשראי בריבית מופחתת

לבייב מצליח לשפר את מצבו: חברת אפי פיתוח דיווחה כי יחד עם שותפתה בפרויקט הנדל"ן הרוסי 4 WINDS, הצליחה לממן מחדש חוב בבנק NORDEA

לבייב מצליח לשפר את מצבו: חברת אפי פיתוח דיווחה היום (ג') כי יחד עם שותפתה בפרויקט הנדל"ן הרוסי 4 WINDS, הצליחה לממן מחדש חוב בבנק NORDEA.

במסגרת תנאי מיחזור החוב, יורחב קו האשראי הקיים לה בבנק MDM בסך 143 מיליון דולר ל-170 מיליון דולר והריבית עליו שהיתה עד כה 10.5% "תרד באופן משמעותי", כך על פי הודעת החברה.

"עסקת המימון מחדש תחזק את תזרים המזומנים של החברה מפרויקט זה ותשפר את פוזיציית הנכסים שלה. העסקה ממחישה את האמון הגובר של הקהילה הפיננסית הבינלאומית בענף הנדל"ן הרוסי ומוכיחה את יכולת החברה להשיג את תנאי המימון הטובים ביותר בעבור הפרויקט".

נציין כי זו אינה הפעם הראשונה שאפי פיתוח מבצעת מימון מחדש בפרויקט מגורים ומשרדים זה הנמצא במוסקבה שבו היא מחזיקה ב-50%.

מניית אפי פיתוח שנסחרת בבורסה של לונדון רשמה היום ירידה של כ-4.25% ל-62 סנט למניה וסגרה במרחק של 3 סנט מרמת השפל השנתי שלה. המחזור במניה היה קטן מהממוצע בה בשלושת החודשים האחרונים והסתכם בכ-26 אלף מניות לעומת ממוצע של כ-85 אלף מניות. לפי המחיר הנוכחי עומד שוויה של זרוע הנדל"ן הרוסית של חברת אפריקה ישראל שבשליטת לבייב על 344 מיליון דולר.