מירלנד מדווחת: עלייה של 142% בהכנסות ל-23.2 מ' ד'

הרווח הכולל במחצית הראשונה של השנה של זרוע הנדל"ן של קבוצת פישמן ברוסיה הסתכם ב-34.5 מיליון דולר לעומת הפסד של 100 אלף דולר במחצית הראשונה של 2010

מירלנד , זרוע הפעילות של קבוצת פישמן ברוסיה, מדווחת היום (ד') על רווח כולל של 34.5 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה, זאת לעומת הפסד של 100 אלף דולר במחצית הראשונה של 2010. הרווח ברבעון השני הסתכם הרווח ב-12.8 מיליון דולר, לעומת הפסד של 17.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

סך הכנסות החברה במחצית הראשונה גדלו ל-23.2 מיליון דולר לעומת 9.6 מיליון דולר אשתקד, עלייה בשיעור של כ-142%. ההכנסות ברבעון הסתכמו ל-13.4 מיליון דולר בהשוואה ל-4.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה.

רומן רוזנטל, מנכ"ל מירלנד אמר היום עם פרסום הדו"ח הכספי: "התוצאות התפעוליות של המחצית הראשונה של שנת 2011 מצביעות על שיפור באינדקטורים התפעוליים של החברה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. תוצאות אלו הינן פרי הוצאה אל הפועל של אסטרטגיית החברה המתקדמת בהשלמת בנייה ואיכלוס פרויקטים בשלבי פיתוח מתקדמים. תזרים יציב כתוצאה משיפור משמעותי בתוצאות הפעילות של החברה והנגישות לשוקי האשראי הרוסי והבינלאומי, מאפשרים לנו לבחון השקעות בפרויקטים חדשים ופיתוח הפורטפוליו הקיים של החברה תוך ניצול הזדמנויות באחד השווקים הצומחים בעולם".

*** אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס"