משקיע פרטי רכש קומה במגדל בבני ברק ב-10.3 מיליון ש'

משקיע פרטי מתחום ההיי-טק רכש קומת משרדים שלמה במגדל VTOWER של אשטרום נכסים בבני ברק

משקיע פרטי מתחום ההיי-טק רכש קומת משרדים שלמה במגדל VTOWER של אשטרום נכסים בבני ברק תמורת כ-10.3 מיליון שקל. כך נודע ל"גלובס".

מגדל VTOWER, שמצוי בשלב בניית היסודות, מוקם בין הרחובות בן גוריון ובר כוכבא, במתחם העסקים המתחדש של העיר, הממותג BBC ("בני ברק ביזנס סיטי"). שטחי המשרדים מיועדים למכירה ולא להשכרה.

המשקיע הפרטי רכש את הקומה השמינית במגדל, שיתנשא לגובה של 19 קומות על פני 22 אלף מ"ר בנוי. שטחה של קומת המשרדים הוא 1,130 מ"ר והיא נמכרה לפי מחיר של 9,150 שקל למ"ר ברמת מעטפת. הרוכש מתכוון להשכיר את הקומה לשימושים משרדיים.

לדברי חברת אינטר ישראל, המשווקת את המגדל, עד כה נמכרו 70% משטחי המגדל לעורכי דין, רואי חשבון, אדריכלים, מהנדסים, סוכני ביטוח וחברות פרסום. רוב הרוכשים מייעדים את הנכס לשימוש עצמי ולא להשקעה.

לדברי רן כהן, מנהל השיווק והמכירות של מגדל VTOWER, "קיימת היום נהירה של חברות רבות לבני ברק, לאור התשתיות המתחדשות, הנגישות לעורקי התחבורה הראשיים, לרבות מחלף אם המושבות החדש, והקמת מגדלי משרדים יוקרתיים. גורם נוסף לנהירת החברות לשם הם הפערים במחירי הארנונה בבני ברק, הנמוכים בכ-20%-30% בהשוואה לאזור הבורסה, רמת החי"ל, קרית אריה וקרית מטלון".

על תכנון המגדל אחראי משרד יסקי-מור-סיון. סיום בנייתו של המגדל ומסירתו לרוכשים צפויה בסוף 2012".