גזית גלוב מדווחת: עלייה של כ-68% ברווח הנקי ל-251 מ' ש'

לעומת רווח של כ- 149 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ■ עלייה של 13% בסך כל הכנסות החברה ■ המנכ"ל, רוני סופר: "אנו ממשיכים לשמור על מאזן חזק וגמיש התומך באסטרטגיית הצמיחה שלנו"

ענקית הנדל"ן גזית גלוב , שבשליטת חיים כצמן, מדווחת הבוקר (ב') על דוחות כספיים לרבעון השני, הרווח נקי של 620 מיליון שקל לעומת רווח של 342 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח המיוחס לבעלי מניות החברה עלה ב-68% והסתכם ברבעון השני בכ-251 מיליון שקל (1.60 שקלים למניה בדילול) לעומת רווח של כ-149 מיליון שקל (1.07 שקלים למניה בדילול) ברבעון המקביל אשתקד. גזית גלוב עקפה את קונצנזוס האנליסטים של "גלובס" ופסגות שעמד על רווח של 0.71 שקל למניה.

(קונצנזוס האנליסטים של "גלובס" ופסגות - גזית גלוב)

סך הכנסות החברה גדלו בכ-13% ברבעון השני והסתכמו ב-1.5 מיליארד שקל לעומת 1.3 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות מהשכרה גדלו בכ- 12% והסתכמו בכ- 1.2 מיליארד שקל לעומת כ-1.13 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ההון העצמי לרבעון השני עלה לכ-6.1 מיליארד שקל (39.8 שקל למניה) לעומת כ- 5.1 מיליארד שקל (37.4 שקל למניה) נכון לרבעון השני.

רוני סופר, מנכ"ל החברה, מסר: "אנו שבעי רצון מתוצאות הפעילות ברבעון השני ובמהלך המחצית הראשונה של השנה. ההכנסות מהשכרה, שכר דירה נטו וה- FFO שלנו, צמחו כולם בשיעור דו ספרתי. השקעות הקבוצה במחצית הראשונה של השנה ברכישה, פיתוח ופיתוח מחדש הסתכמו בכ- 5.2 מיליארד שקל. התזרים נטו מנכסים זהים גדל בשיעור של כ- 5.6% ברמת הקבוצה, עובדה המעידה על פוטנציאל הצמיחה הפנימית של הקבוצה. אנו ממשיכים לשמור על מאזן חזק וגמיש התומך באסטרטגיית הצמיחה שלנו, מאפשר לנו לנצל הזדמנויות ולהיות מוכנים להתמודד עם תקופות של אי וודאות ותנודות בשווקי ההון הבינלאומיים", אמר.