ההצעה נענתה: אלעזרא השלים רכישת הכשרה הח' ביטוח

אלעזרא רוכש 10.5% ממניות החברה בכ-10 מיליון שקל ויגיע ל-100% החזקה ■ בכך משלים אלי אלעזרא מהלך אסטרטגי אליו כיוון כבר שנים - בעלות מלאה בכל זרועות הקבוצה

תם עידן חברת הכשרה החזקות ביטוח בבורסה: אלי אלעזרא רוכש את מלוא המניות בחברת הכשרה החזקות ביטוח בכ-10 מיליון שקל לאחר שזכה להענות (כמעט מלאה) להצעת הרכש. בכך משלים אלי אלעזרא מהלך אסטרטגי אליו כיוון כבר שנים - בעלות מלאה בכל זרועות הקבוצה.

לאחר שמחק מהבורסה את חברת הכשרה חברה לביטוח, מוחק היום אלעזרא גם את חב' הכשרה החזקות ביטוח מהבורסה שהיתה עד כה ברשימת השימור. זאת לאחר שלפני שבועיים הגישה קבוצת אלעזרא הצעת רכש לרכישת יתרת מניות הכשרה החזקות ביטוח המצויות בידי הציבור במחיר של 6.5 שקל למניה אשר שיקפה נכון ליום פירסום ההצעה פרמיה של 39% על מחיר השוק.

אלעזרא הציע לרכוש מהמחזיקים במניות החברה כ-1.532 מיליון מניות שהיוו כ-10.5% מהון המניות של החברה ועל פי הדיווח שפירסמה היום החברה לבורסה נענו המחזיקים להצעה זו בהיקף של כ-1.185 מיליון מניות שמהוות כ-8.1% מסך המניות. בעקבות ההענות אשר מביאה את אלעזרא להחזקה של מעל ל-95% בהון המניות של הכשרה החזקות ביטוח, תבוצע ליתרת המניות, שלא נענו להצעת הרכש, מכירה כפוי, לא יאוחר מ-3 ימי עסקים לאחר המועד הקובע.

נציין כי ב-4 באוגוסט אישר דירקטוריון החברה, התקשרות, במסגרתה יעניק בעל השליטה בחברה, מר אלי אלעזרא הלוואה לחברה בסך של כ-10 מיליון שקל לצורך מימון הצעת רכש למניות הכשרה החזקות ביטוח.

עם סיום המהלך האסטרטגי מחזיק אלעזרא ב-100% ממניות החברות שבבעלותו בקבוצה: 100% בהכשרה החזקות ביטוח, 95% בהכשרה חברה לביטוח (מלבד 5% להנהלה), 100% באפרידר ו-100% בחברת הליסינג אלבר.