דלק קידוחים ואבנר: בוחנים קידוח ראשון ב"אלון A" ו"חנה"

דלק קידוחים ואבנר בדיווח דוחותיהן לרבעון השני: בוחנות המלצת נובל אנרג'י להתחיל בקידוח אקספלורציה ברישיונות "אלון A" (קידוח "תנין 1") וברישיון "חנה" (קידוח "דולפין 1")

שותפויות הגז-נפט דלק קידוחים ואבנר דיווחו הערב (ג') על תוצאותיהן הפיננסיות לרבעון השני של שנת 2011 וכן למחצית הראשונה של השנה. שתי השותפויות עידכנו, במסגרת הדוחות, כי נובל אנרג'י המליצה להן להתחיל בביצוע שני קידוחי אקספלורציה חדשים, ברישיונות "אלון A" (קידוח "תנין 1") וברישיון "חנה" (קידוח "דולפין 1").

(דוחות דלק קידוחים ואבנר - לכתבה המלאה)

על פי הודעת השותפויות, נובל ממליצה לנצל את הזמן הנדרש לטיפול תקופתי במערכת ה-BOP באסדת הקידוח ה-Sedco Express, המבצעת את קידוח הפיתוח של "תמר", כדי לבצע את השלב הראשון בשני הקידוחים המדוברים - אשר אינו מחייב שימוש במערכת ה-BOP.

השלב הראשון באחד הקידוחים עשוי להתחיל בזמן הקרוב. השלב הראשון הצפוי בשני הקידוחים מתוכנן לעומק של כ-2,600 מטרים בלבד. על פי הערכת נובל, שלב זה בכל אחד מהקידוחים צפוי להימשך שבוע בעלות כוללת של 9 מיליון דולר.

לאחר השלמת ביצוע השלבים הראשונים בשני הקידוחים, צפויים ה-Secdo לחזור לקידוח "תמר". זאת, כאשר השלב השני בשני הקידוחים צפוי להתבצע בעלות כוללת (של שני השלבים) של כ-50 מיליון דולר.

מהשותפויות נמסר כי הן "בוחנות כיום את המלצות נובל לביצוע הקידוחים, וטרם אישרו את ביצועם". עוד נמסר כי ההחלטה לביצוע הקידוחים עשויה להתקבל בזמן הקרוב.