בעקבות דוחות אפריקה: פסגות חותכים מחיר היעד ב-23%

נעם פינקו על אפריקה: "אפריקה ישראל תסבול מתנודתיות בתקופה הקרובה" ■ בפסגות נשארים בהמלצת "החזק" על המנייה ■ "הסדר החוב ומימוש נכסים יעניקו שקט לשנתיים הקרובות"

בפסגות מעריכים כי מניית אפריקה ישראל צפוייה להמשיך ולסבול מתנודתיות בתקופה הקרובה, ומורידים את מחיר היעד לחברה ל-20.7 שקלים - ירידה של 23.3% לעומת מחיר יעד קודם של 27 שקלים. פסגות נשארים בהמלצת "החזק" על המנייה. זאת, ברקע פרסום דוחותיה הכספיים הבוקר (ב').

"הסדר החוב ומימוש הנכסים מעניק לאפריקה שקט פיננסי יחסי לשנתיים הקרובות", כותב נעם פינקו מפסגות. "החברות הבנות חוזרות לפעילות ייזום ושם טמון עתידה וסיכויי הצלחתה של החברה".

"ה-NAV הסחיר של אפריקה חוזר להיות שלילי, לאחר תקופה ארוכה ולאור ירידות חדות במחירי מניות החברות בנות", כותבים בפסגות. "להערכתנו ישנה הגזמה במחירי החברות בנות".

אפריקה ישראל דיווחה היום על תוצאותיה הפיננסיות, תוך שהיא מציגה צמיחה וגידול ברווחיות בפעילויות של כל חברות הבנות בקבוצה: ההכנסות צמחו ברבעון השני ב-37% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-1.7 מיליארד שקל ובשורה התחתונה נרשם רווח נקי של 32 מיליון שקל. ברבעון המקביל נרשם רווח חד פעמי ענק של 1.2 מיליארד שקל כתוצאה מיישום הסדר החוב. ‏‏