מניית היום: תיקנה תקלה בלוויין - וטסה 10% בבורסה בת"א

חברת חלל תקשורת, הודיעה על תיקון תקלה בלוויין "עמוס 5" - אשר אמורה הייתה לעכב את שיגורו ■ החברה הודיעה כי שיגור הלוויין יתקיים כמתוכנן, בדצמבר 2011

חברת חלל תקשורת , בה מחזיק שאול אלוביץ' באמצעות יורוקום, מזנקת היום (ה') במסחר בתל אביב, לאחר שהודיעה לבורסה כי קיבלה הודעה מיצרנית הלוויין "עמוס 5", לפי תוקנה התקלה שנתגלתה באחת מיחידות הלוויין ואשר עשוייה הייתה לעכב את שיגורו - אולם, לפי הדיווח שיגור הלוויין יתקיים כמתוכנן בדצמבר 2011.

נזכיר כי ב-4 ליולי עדכנה חלל תקשורת על תקלה באחת מיחידותיו של הלוויין, אשר עשוייה לגרום לדחייה בלוח הזמנים לשיגורו, אשר היה צפוי עוד בשנת 2011.

חלל תקשורת חתמה רק ביוני השנה שעבר על הרחבת חוזה קיים עם ספקית פתרונות אינטרנט באפריקה לאספקת שירותי תקשורת לווייניים נוספים באמצעות הלוויין "עמוס 5", לתקופה של 5 שנים. לאחר ההרחבה, סך החוזה עם אותו לקוח מגיע ל-12.5 מיליון דולר.

כמו כן, חלל תקשורת מפעילה כיום את לווייני "עמוס 2" ו"עמוס 3" ומספקת שירותי תקשורת ושידור ברחבי העולם לצרכנים פרטיים, חברות ומוסדות שונים. החברה מתכננת לשגר גם לווין נוסף - "עמוס 4" - במהלך שנת 2012.