צפו בצעצועי המלחמה: "הרוסי המשוגע" - צבא של איש אחד

תכירו את דימיטרי, רוסי שהיגר לארה"ב וחובב נשק מושבע ■ ערוץ היו-טיוב שלו שופע בסרטונים בהם הוא מדגים את כלי המלחמה שהוא אוסף כתחביב, והגולשים פשוט משתוללים

אמרתם ארה"ב, אמרתם נשק חם. במדינה בה לא רחוק היום בו יהיה מדף של כלי נשק חם במרכולים, בהחלט לא מפתיע לפגוש אנשים שהתחביב שלהם הוא נשק חם, אבל בחור כמו דימיטרי הוא לא איש רגיל. בבלוגוספירה הוא כבר מכונה "האיש הרוסי המשוגע" (The Crazy Russian Man), וערוץ היו-טיוב שלו, FPSRUSSIA, מוצף בגולשים במהרה, בכל פעם שהוא מעלה סרטון חדש.

אז מה הקטע? לדימיטרי יש כנראה איזה חסך רציני במשחקי מלחמה, או לחילופין, הוא מושפע מהם ברמות קשות. הבחור אוסף כמויות אדירות של כלי נשק ובכל פעם שנופל לידיו כלי חדש ומיוחד - הוא לוקח את המצלמה, מעמיס תחמושת ומתחיל לירות.

אחת הדוגמאות האהובות ביותר על הגולשים (למעלה מ-7 מיליון צפיות בתוך חודש) היא מחסנית כדורים לאקדח מסוג גלוק שאפילו שוורצנגר לא ידע שקיימת:

ואם כבר צבא של איש אחד, שימו לב לפעלולים של "הרוסי המשוגע" עם מכונת ירייה מסוג Ultimax 100:

אחד מרגעי השיא של דימיטרי נרשמו ברשת כאשר הוא סיפר למצלמה עד כמה הוא מתעצבן על האפקטים הלא אמיתיים של תעשיית הסרטים בקולנוע, במיוחד כאשר מדובר על סצנות בהן נעשה שימוש בלהביור. ואיך בדיוק חשבתם שהוא יראה לכם כיצד זה צריך להיות?

בין שלל הסרטונים בהם מפגין דימיטרי שליטה יוצאת דופן בכלי נשק שונים, וכן אגרסיביות קצת מחשידה, תוכלו לראות אותו בוחן מכונת ירייה מסוג M2, שבמקרה גם מחוברת לטנק. אהה.. לא לפני שהוא עוצר איתו ב-Drive Thru בסניף של מקדונלדס: