מניית היום: מזנקת ב-14% לאחר שהשלימה בהצלחה גיוס

ווידמד מפתחת פלטפורמת ניהול מבוססת רשת הכוללת ניהול כולל של רשומות אלקטרוניות וחולים , נתונים קליניים, דוחות, מכתבי פירוש התוצאות, ואחסון המידע

חברת ווידמד השלימה בהצלחה הנפקה. החברה הציעה 4,500 יחידות, שכל יחידה כוללת 1000 מניות במחיר 52.5 אגורות ו-500 אופציות (סדרה 8) ללא תמורה הניתנות למימוש למניות רגילות של החברה תמורת מחיר מימוש של 72 אג' כ"א, כאשר מחיר המינימום עמד על 525 שקל ליחידה.

במכרז נתקבלו 53 הזמנות לרכישת 10,209 יחידות, בשווי כספי כולל של כ-6.16 מיליון שקל. מחיר היחידה שנקבע במכרז עמד על 578 שקל. החברה הפעילה את זכותה של להקצאה נוספת של 156 יחידות נוספות.

בסך הכל תקצה החברה על פי תוצאות המכרז 4,656 יחידות הכוללות 4,656,000 מניות רגילות ו-2,328,000 כתבי אופציה (סדרה 8) של החברה. התמורה המיידית הכוללת ברוטו שהחברה תקבל בגין המניות המוצעות וכתבי האופציה (סדרה 8) שהוקצו על פי דוח הצעת המדף מסתכמת בכ-2.7 מיליון שקל.

סך התמורה העתידית שהחברה עשויה לקבל בעד ניירות הערך שהוצעו על פי התשקיף, תסתכם בסך של כ-1.6 מיליון שקל, וזאת אם ימומשו כל כתבי האופציה (סדרה 8) שהחברה נענתה לבקשות לרכישתם.

אניה אלדן, מנכ"ל חברת ווידמד, ציינה "אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון בחברה בתקופה מאתגרת זו. לאחר קבלת אישור FDA לשיווק מערכת Morpheus OX בארה"ב, התמורה מההנפקה תסייע לחברה בהשקת המערכת בשוק האמריקאי ובמאמצי השיווק באירופה וכן, להעמקת התמיכה השיווקית והקלינית במכירות של GE HEALTHCARE המשווקת את MORPHEUS HX".

את ההנפקה הובילה פועלים IBI חיתום בשיתוף עם ד"ש חיתום וכלל חיתום.

ווידמד מפתחת פלטפורמת ניהול מבוססת רשת הכוללת ניהול כולל של רשומות אלקטרוניות וחולים , נתונים קליניים, דוחות, מכתבי פירוש התוצאות, ואחסון המידע. התוכנה של ווידמד מספקת אנליזה לפיענוח אוטומטי ומדוייק של אותות ביולוגיים בשינה. לווידמד שלושה קווי מוצרים המאושרים לשיווק באירופה בארה"ב.