מסתמן: מיזוג מלא בין סלקום ונטוויז'ן; השיווק וכ"א יאוחדו

במסגרת המיזוג פעולות רבות בנטוויז'ן צפויות להתבטל או להתמזג לתוך סלקום ■ סלקום: "רק בסיום עבודת הצוותים יקבע המבנה הארגוני"

המיזוג בין נטוויז'ן וסלקום קורם עור וגידים, ובמסגרתו פעולות רבות בנטוויז'ן צפויות להתבטל או להתמזג לתוך סלקום. במסגרת המיזוג, מחלקת ההנדסה של סלקום צפויה לקלוט את מחלקת ההנדסה של נטוויז'ן, חטיבת השיווק בנטוויז'ן תתבטל וסמנכ"לית השיווק, צילי בלקינד, צפויה לעזוב. כמו כן, פעילות המחלקה המשפטית הנפרדת תאוחד עם סלקום, כך גם מחלקת כח אדם.

במסגרת המיזוג המתרקם, תישאר פעילות ה-ISP של נטוויז'ן מופרדת ומוקד שירות ייעודי יטפל בה, זאת משום שמדובר בפעילות שזרה לסלקום.

הפעילות של החטיבה העסקית של סלקום צפויה לקלוט את פעילות החטיבה העסקית של נטוויז'ן, משום שסלקום ממילא נעזרת ומשתפת פעולה עם נטוויז'ן בפתרונות ללקוחות עסקיים. המיזוג מלווה על ידי חברת הייעוץ מקינזי.

לגבי ניר שטרן, מנכ"ל נטוויז'ן, הרי שעל פי הערכות הוא יישאר כמשנה למנכ"ל סלקום, עמוס שפירא.

מסלקום נמסר בתגובה כי "בימים הקרובים יחלו לעבוד צוותים נושאיים בשיתוף מקינזי ובראשות ניר שטרן, לבחינת אופן מימוש המיזוג בין החברות. רק בסיום עבודת הצוותים יקבע המבנה הארגוני. אין שינוי בתפקוד החברות ובכלל זה הסמנכלים בשתי החברות ממשיכים ומלווים את התהליך עד לסיומו".