ישיבה סוערת בחדשות 10: עובדי "השבוע" לא יתפטרו

בישיבה השתתפו המגיש הפורש גיא זהר והעורכת הפורשת רותי יובל ■ גורם שנכח בישיבה: "הוחלט לתת עוד הזדמנות ל'השבוע' ולבחון האם האירועים האחרונים הם מעידה חד-פעמית"

ישיבה סוערת של מערכת התכנית "השבוע" של חדשות ערוץ 10, בהשתתפות המגיש הפורש גיא זהר והעורכת הפורשת רותי יובל, הסתיימה לפני זמן קצר, ובסופה החליטו כלל עובדי התכנית כי הם לא מתפטרים.

עובדי "השבוע" הגיעו היום (א') בשעה 12:00 למערכת ערוץ 10 בבית הוורד בגבעתיים, לישיבה מיוחדת שנועדה לבחון את המשך הדרך של העובדים.

על-פי גורם שנכח בישיבה, "למרות שעובדי התכנית היו מוכנים להתפטר, הוחלט לא לעשות כך לאחר שהרוחות נרגעו".

"הוחלט לתת הזדמנות נוספת ל'השבוע' ולבחון האם אירועי החודש האחרון הינם מעידה חד-פעמית או שלא. בשלב הזה העובדים נשארים", אמר הגורם.

בתוך כך, מועצת העיתונות תערוך ביום חמישי הקרוב בירור לגבי השתלשלות האירועים שהובילו להתפטרותם של מנכל חברת החדשות ראודור בנזימן, זהר ויובל.

במועצת העיתונות הוחלט על קיום הבירור לאחר שהגיעו מספר פניות מפוליטיקאים, ובהם חברי הכנסת נחמן שי ויואל חסון, וכן לבקשת אגודות העיתונאים בירושלים ובתל-אביב. לדיון הוזמנו אנשי ערוץ 10.

בנוסף, מועצת העיתונות תמשיך את הדיון ב"פוליטיזציה ברשות השידור", שהתקיים לפני כשבועיים אך הסתיים ללא החלטות, שכן נציגי רשות השידור שהוזמנו לדיון - מנהל קול ישראל, מיקי מירו, ויו"ר הרשות, אמיר גילת - לא הגיעו אליו. יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, הודיע למועצת העיתונות כי ישתתף בדיון הנוכחי.