רשות השידור פרסמה מכרז לפרסום בתחנות קול ישראל

בניגוד לשנים קודמות בהן נבחר רק זכיין אחד, המכרז הנוכחי קובע כי יהיו לכל הפחות 3 זכיינים

למרות הביקורות בענף הפרסום, פרסמה הבוקר (ב') רשות השידור את המכרז לאיתור ספקים לשירותי פרסומת ברדיו.

בניגוד לשנים הקודמות בהן נבחר רק זכיין אחד, המכרז הנוכחי קובע כי יהיו לכל הפחות 3 זכיינים ולכל היותר 5 זכיינים. האשכול הבולט ביותר כולל את רשת ב' - הרשת המואזנת ביותר בקול ישראל.

כפי שנחשף ב"גלובס", דוח מיוחד שחיבר הכלכלן שמואל סלבין עבור שפ"מ העריך כי החלוקה לאשכולות תגרום להפסדים כבדים לרשות השידור.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988