מתחרים על התואר: טייקון הזבל

מצעד האפליקציות: קופונים לטייקונים, משחקי מיחזור ורשימת קניות לאיש האוהלים המודע

ים המלח במבצע: אתר קופונים הומוריסטי

גל המחאה החברתית הוליד שלל סרטונים ויראליים ועצומות אינטרנטיות שזכו לשיתופים רבים ברשתות החברתיות. האתר החדש - טייקופון, משתלב היטב בקטגוריה הזו.

מדובר בעמוד הומוריסטי, שמזכיר את העיצוב של אתרי הקופונים. במקרה הזה, מדובר באתר קופונים לטייקון הישראלי. באתר ניתן לראות מבצעים פיקטיביים התואמים את מקום המגורים של המשתמש (במקרה הזה - קיסריה), כגון: "ים המלח במחיר סוכר", "רשת חצי חינם בחצי מחיר", ואפילו "צדק חברתי", שכרגע אזל מהמלאי.

חבר שיביא חבר יקבל הנחה של 50 אלף שקל בביטוח הלאומי. למהירי ההחלטה מוצעים דילים למימוש מיידי: חוק הוד"לים וחוק ההסדרים.

ימי הקוטג' והאוהלים: אפליקציות לצרכנות שיתופית נבונה

מגוון אפליקציות ואתרים חדשים ממשיכים להתכתב עם הדרישה לצדק חברתי. אחת היוזמות החדשות בז'אנר היא ShopEat - אתר אינטרנט שמאפשר לבנות רשימת קניות דיגיטלית, שניתן לקחת לסופר.

באתר ניתן להקליד את שם המוצר, להוסיף את הכמות המבוקשת וכל הערה אחרת, ולהוסיף לעגלת הקניות. את הרשימה תוכלו לשלוח באמצעות מייל או הודעת SMS.

המערכת תציע לכם מתכונים שמבוססים על המצרכים שבחרתם ותאפשר לכם לשתף את המידע עם החברים בפייסבוק. השירות מוצע גם כאפליקציית אייפון חינמית, שמאפשרת למצוא הטבות רלוונטיות לרשימת הקניות, על בסיס המיקום הפיזי שלכם.

טייקון הזבל: משחק למען איכות הסביבה

פייסבוק היא לא רק פלטפורמה לניהול קשרים עם חברים, ועל כך יעידו מיליוני המשתמשים שהתמכרו לאפליקציות משחקיות כדוגמת טקסס הולדם (סוג של פוקר) או פארמוויל.

בעוד שבמרבית האפליקציות הדגש הוא הנאה, יש כאלה שמנסות להעביר גם מסר חינוכי. אחת מהן היא אפליקציית Trash Tycoon. אפליקציית הפייסבוק הזו מזמינה את המשתמשים להוכיח את היכולות שלהם בתחום השמירה על איכות הסביבה.

במסגרת משחק תחרותי עם החברים, תיאלצו להוכיח את חיבתכם לכדור הארץ באמצעות מיחזור פסולת - למשל שקיות פלסטיק וחומרי בניין - שיעניק לכם את התואר "טייקון הזבל".

מתכנתי המשחק מבטיחים לתרום 10% מההכנסות שיגיעו מרכישת מוצרים וירטואליים לטובת מלכ"ר שפועל בתחום איכות הסביבה.