הקץ למבוכה: פייזר וסופר-פארם יאפשרו לרכוש ויאגרה און-ליין

מיזם משותף של סופר-פארם וחברת התרופות פייזר ינסה להילחם בתופעת הרכישה של ויאגרה מזויפת ולעזור ללקוחות להימנע ממבוכה, זאת באמצעות רכישה מקוונת של התרופה

מיזם משותף של סופר-פארם וחברת התרופות פייזר ינסה להילחם בתופעת הרכישה של ויאגרה מזויפת - ולעזור ללקוחות להימנע ממבוכה. זאת באמצעות רכישה מקוונת של תרופת ויאגרה דרך אתר הבית של סופר-פארם וקבלת התרופה באמצעות משלוח חינם לבית הלקוח או לכל מקום אחר שיבקש.

התרופה תסופק לבעלי מרשם תקף בלבד, אשר ייהנו בעת הרכישה מ-9% הנחה. כך, למשל, עלות חפיסה של 4 כדורים במינון של 25 מ"ג תעלה 209 שקל במקום 230 שקל.

שוק התרופות החוקיות לטיפול באין-אונות בישראל מגלגל על-פי ההערכה כ-40 מיליון שקל בשנה וכולל 3 תרופות: ויאגרה (43% מנתח המכירות), סיאליס (37%) ולויטרה (כ-10%). על-פי הערכות סופר-פארם, נמכרות בישראל כ-800 אלף טבליות תרופות לטיפול באין-אונות בשנה.

מטרת שיתוף-הפעולה, מדגישים בחברות, היא להילחם בתופעת רכישת תרופות ויאגרה מזויפות הנפוצה במיוחד בארץ - לרוב באמצעות אתרי האינטרנט וברכישה טלפונית.

ישראל מדורגת כיום שמינית בין 10 המדינות עם שיעורי זיוף התרופות הגבוהים ביותר, ועל-פי הערכות, אחד מכל 100 ישראלים רוכש תרופה מזויפת - בידיעה או שלא בידיעה.

"השירות מאפשר ללקוח את הביטחון המלא לרכוש את התרופה באינטרנט בדיסקרטיות", אומר ניצן לביא, המשנה למנכ"ל סופר-פארם, "ולקבל את התרופה המקורית".