Bolle Photo - מדפסת תמונות ייעודית לסמארטפון

הטלפונים הסלולריים מזמן הפכו למצלמה, כך שגם הדפסה ישירות מהסמארטפון היא מהלך מתבקש ■ דגם BP100 הוא לא יקר במיוחד, אולם גם לא זול ■ פתרון נוח להדפסת תמונות ישירות מהסלולר באיכות טובה במיוחד

הטלפונים הסלולריים מזמן הפכו למצלמה, כך שגם הדפסה ישירות מהסמארטפון היא מהלך מתבקש. Bolle Photo היא מדפסת קומפקטית המציעה הדפסת תמונות ישירות ממכשירים ניידים שונים.

תפעול: המדפסת מיועדת לסמארטפונים מבוססי אנדרואיד ומכשירי אייפון, אייפוד ואייפד. שליחת ההדפסה נעשית ישירות מאפליקציה שמורידים לסמארטפון. אחרי שבוחרים את התמונה, התמונה נשלחת למכשיר באמצעות חיבור האייפון לתושבת המדפסת או באמצעות כבל דרך מכשירי אנדרואיד. ההדפסה עצמה לוקחת קצת פחות מ-50 שניות.

עיצוב: ההשראה ממוצאי אפל ניכרת. המדפסת קטנה יחסית והיא מגיעה בצבע לבן נקי. בראש המדפסת ניתן למצוא תושבת לחיבור והטענה של מכשירי אייפון ואייפוד. בנוסף ניתן להטעין טלפוני אנדרואיד באמצעות כבל.

בשורה התחתונה: המדפסת הזו לא יקרה במיוחד, אולם גם לא זולה. היא מציעה פתרון נוח למי שרוץ להדפיס את התמונות ישירות מהסלולרי שלו, מבלי להתחיל לשלוח אותם דרך המחשב למדפסת רגילה או לבזבז את הדיו שלה לצורך זה, כאשר איכות התמונות יוצאות באיכות טובה במיוחד.

מחיר: 455 שקל ברשת אייבורי ו-700 שקל באיי-דיגיטל. 43 שקל עבור ראש דיו המספיק ל-36 תמונות (כולל הדפים) באייבורי.

ציון: 8.5.