ברקליס קפיטל: אפל תציג את האייפד 3 עד חודש מארס

ברקליס קפיטל: "אפל תמשיך לשלוט בשוק הטאבלטים הגלובלי, ואנחנו מצפים שהאייפד 3 יושק במחיר שיאפשר לו להמשיך את ההובלה שלו"

עדיין לא הוכרז על האייפון 5, אך האנליסטים בבנק ברליקס קפיטל מעריכים שהאייפד 3 יוצג על-ידי חברת אפל עד מראס הקרוב. "אנחנו מאמינים שאפל תמשיך לשלוט בשוק הטאבלטים הגלובלי ואנחנו מצפים שהאייפד 3 יושק במחיר שיאפשר לו להמשיך את ההובלה שלו", כותבים האנליסטים בברקליס.

האנליסטים של החברה מעריכים שהאייפון יוכרז על-ידי החברה כבר באוקטובר הקרוב. בברקליס כותבים שהם לא יהיו מופתעים עם האייפון 4 יישאר בקטלוג החברה, על-מנת שיוכל להתחרות בטלפונים מבוססי מערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד, הנמכרים במחירים נמוכים.

הסמארטפון החדש צפוי להגיע עם המעבד A5, הנחשב לחזק יותר מהמעבד A4 הנמצא בדגם הנוכחי - כך עולה מדיווח באתר "בלומברג" מלפני כמעט 3 חודשים. מדובר במעבד הקיים היום גם בטאבלט של החברה - אייפד 2.

יכולות המעבד החדשות והחזקות יותר של אפל באייפון הבא, יאפשרו לה להתמודד טוב יותר עם הביצועים הנוכחיים של המכשיר לעומת הטלפונים החדשים של המתחרות המגיעים עם מעבדים כפולי ליבה.

שדרוג נוסף באייפון 5 היא מצלמה עם חיישן של 8 מגה פיקסל, במקום חיישן 5 מגה פיקסל הקיים באייפון 4. איכות הצילום במכשירי האייפון נחשבת לטובה לעומת חלק מהמתחרים, למרות שהחיישן במצלמה מגיע עם מספר מגה פיקסלים שנחשב היום ליחסית נמוך. מלבד זה, לפי הערכות, אפל בודקת גם אייפד חדש עם רזולוציה גבוהה יותר, הדומה לזו הקיימת במסך של האייפון הנוכחי.