טוויטר מרחיבה את השימוש בציוצים מסחריים באתר

‎הציוצים ישולבו בטיים-ליין של הגולשים בטוויטר, גם אם הם לא עוקבים אחרי חברות מסחריות

טוויטר החלה לפרסם ציוצים מסחריים בתוך הטיים-ליין של גולשים, גם אם הם לא עוקבים של החברות האלה. מדובר בשלב נוסף בדרך לגיבוש מודל עסקי של אתר המיקרו-בלוגינג.

המהלך היה באוויר בשבועות האחרונים, אבל היום (ד') החלו להופיע ציוצים של חברות שונות, כמו למשל אמריקן אקספרס, דיסני, פפסי, רד בול, יאהו ואחרים.

יגיע גם לסלולר

כמו מהלכים דומים של טוויטר, בשלב הראשון, שיהיה למעשה פיילוט, יחשפו לציוצים רק מעט גולשים, והם יופיעו רק למשתמשי טוויטר שגולשים באתר השירות.

דובר מטעם החברה אמר כי בסופו של התהליך הציוצים יופיעו בטיים-ליין גם של משתמשים שיגלשו בטוויטר באמצעות אפליקציות חיצוניות, כולל אפליקציות סלולריות.

בטוויטר סירבו לחשוף את המודל לפיו הציוצים יפורסמו, ואמרו רק כי "שיבוץ הציוצים מבוסס על שורה של פרמטרים אשר מסייעים לקבוע מהם הציוצים הרלוונטיים ביותר".

דובר מטעם החברה הוסיף כי המידע אודות הגולש, כגון אחרי מי הוא עוקב, התגובות שלו לציוצים והאינטראקציה שלו עם ציוצים, עשויים להוות שיקול בשיבוץ הציוצים המסחריים.

יש לציין כי על-פי המודל העסקי, המפרסם ישלם רק במקרה שהגולש ביצע פעולה אקטיבית כלפי הציוץ המסחרי, כלומר הקלקה עליו או כתיבת תגובה.

טוויטר החלה כבר להשתמש בציוצים מסחריים כבר באפריל 2010, אך כאמור זו הפעם הראשונה שבה הם מתחילים להופיע בצורה רנדומלית בטיים-ליין של גולשים.