פרץ ממליץ על מאמר שכותרתו "למות עם שלי יחימוביץ'"

במאמר, שפרץ מכנה אותו "ניתוח מבריק", נכתב: "שלי יחימוביץ' מזמינה אותך למסע נורא אל הקבר, ואתה מחייך כמו בחור מאוהב. זה קבר טהור. כמוה... לתוך החלום על ישראל נקייה וצנועה נכנסת פרדי יחימוביץ' קרוגר. אם תצביע לה, תהרוג אותך"

המאבק על ראשות מפלת העבודה מתחמם - ועוד איך. עמוד הפייסבוק של ח"כ עמיר פרץ מפנה היום (ה') למאמר של יונתן שם-אור, ומתאר אותו כ"ניתוח מרתק". אלא שהמאמר עמוס בביטויים קשים ביותר על מתחרתו של פרץ, ח"כ שלי יחימוביץ'.

תחת הכותרת "למות עם שלי יחימוביץ'", כותב שם-אור: "שלי יחימוביץ' מזמינה אותך למות איתה. בשפתה הכנה והנחרצת, עם ליקוי הדיבור הזה של הת' השורקת, עם מכנסי הריצה הצמודים שכל כך הלהיטו פעם את נחום ברנע. שלי יחימוביץ' מזמינה אותך למסע נורא אל הקבר, ואתה מחייך כמו בחור מאוהב, ומשתף פעולה".

בהמשך נכתב, על האפשרות שיחימוביץ' תקבל 22 מנדטים כפי שמנבא לה סקר "הארץ": "זה קבר טהור. כמוה. כמו הטוהר שכל כך הרבה אנשים מחפשים כבר חודשיים מתחת לעצי השדרה. כמו החלום שכולנו רוצים. ישראל נקייה, צנועה, מתחשבת, חומלת, צודקת. אבל לתוך החלום הזה נכנסת פרדי יחימוביץ' קרוגר. אם תצביע לה, היא תגיח אליך מתוך החלום, ותהרוג אותך".

הטענה המרכזית של שם-אור היא שיחימוביץ' למעשה מרוצה מהליכה לאופוזיציה, ותותיר את הבמה לימין ולחרדים לקדנציה נוספת של שלטון.

עופר קורנפלד, ראש המטה של יחימוביץ', מסר בתגובה: "אנחנו חוזרים על קריאתה החוזרת ונשנית של ח"כ יחימוביץ' לרדת מהרטוריקה האלימה. אנחנו לא מתכוונים להגרר לסגנון ההסתה הזה וסבורים שגם במערכת בחירות יש לשמור על שפה נקיה ועימות הוגן שמתרכז ביתרונות המועמדים ולא בהשמצות. המטרה היא אחדות המפלגה, יציאה לדרך חדשה ואידיאולוגית והגדלה משמעותית בכוחה של המפלגה".