תוצאות חיוביות לפרולור בניסוי השוואתי בתרופה להמופיליה

החברה קיבלה תוצאות מניסוי השוואתי לגרסה ארוכת הטווח של התרופה להמופיליה, בעכברים אשר חסרים פקטור VIIa ■ מנכ"ל החברה: "פונים לצורך ממשי אצל המטופלים והרופאים"

חברת פרולור , אשר בעל המניות הגדול בה הוא יו"ר טבע פיליפ פרוסט, דיווחה הערב (ה') על תוצאות חיוביות מניסוי של הגרסה ארוכת הטווח של התרופה להמופיליה פקטור VIIa, בעכברים המופילים אשר חסרים פקטור VIIa.

הניסוי תוכנן בכדי למדוד את פוטנציאל העלייה בפעילות קרישת דם ומשך פעילות קרישת הדם של הגירסה ארוכת הטווח של פרולור Factor VIIa-CTP בהשוואה לגירסה הקיימת בשוק. Factor VIIa ניתן לחולי המופיליה אשר עוברים דימומים אקוטים, ובמטרה למנוע דימומים עתידיים.

הגירסה ארוכת הטווח של החברה הראתה בניסוי יכולת עצירת דימומים ביעילות גבוהה יותר ולפרק זמן ממושך יותר במודל העכברים ההמופילים בהשוואה לגירסה הקיימת בשוק.

"פונים לשוק יעד בהיקף 2 מיליארד דולר"

"אנו מאמינים שהניסוי המוצלח של Factor VIIa-CTP מאשר לנו ברשותנו שני טיפולים בפיתוח אשר פונים לשוק יעד בהיקף של 2 מיליארד דולר שנתיים", ציין שי נוביק, נשיא פרולור.

"אנו מאמינים שיש צורך ממשי אצל חולי המופיליה והרופאים שלהם לתרופות וטיפולים חדשים שיאריכו את זמן ההגנה מפני דימומים", מסר ד"ר אברי הברון, מנכ"ל פרולור. "התוצאות המעודדות שראינו בניסוי מראות שייתכן ו-Factor VIIa-CTP יגדיל את מרחב אפשרויות הטיפול בפני חולי המופיליה".

נזכיר כי פרולור עדכנה בפברואר השנה, על תוצאות מוצלחות מניסוי השוואתי בגרסה ארוכת הטווח של התרופה להמופיליה פקטור 9 בעכברים המופיליים, אשר חסרים פקטור 9 (Factor IX). (לסיפור המלא)